کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فعالیت‌های انتخاباتی در کهگیلویه بزرگ؛

دیدارهای مردمی موحد / موحد برای وحدت و زدودن غبار محرومیت و رکود از کهگیلویه بزرگ آمده است

13 بهمن 1398 ساعت 13:03

موحد برای احاده حیثت خود نیامده بر خلاف حرف‌هایی که می‌زنند. او آمده است تا تکلیف سیمان سپو، پتروشیمی و سایر کارخانه‌هایی که خاک وعده‌های عملی نشده را می‌خورند. را سرپا نگه دارد.


حجت الاسلام سید محمد موحد نامزد انتخابات مجلس حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با جمعی از مردم ایل بویراحمد، سادات امامزاده میرسالار، سادات امامزاده یحیی (ع)، و جمعی از مردم تامرادی (طایفه گودرزی) نشست همفکری برگزار کرد.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام سید محمد موحد (روز شنبه 12 بهمن ماه 98) نشست همفکری با جمعی از مردم یل بویراحمد، سادات امامزاده میرسالار، سادات امامزاده یحیی (ع)، و جمعی از مردم تامرادی (طایفه گودرزی) برگزار کرد.
همچنین با مردم روستاهای تمبی، کلایه، کورسا، دوکوهک، چاه بردی و شهر دهدشت دیدارهای برگزار شد.
در یکی از این نشست‌ها فتحعلی بزرگمهرنژاد از نویسندگان استان کهگیلویه و بویراحمد سخنرانی کرد و گفت: «امروز خوشحالیم که با کسی عهد و پیمان می‌بندیم که هم در امر وکالت و هم در امر قضاوت سرآمد است.»
بزرگمهر افزود؛ «اگر امروز استانی به نام کهگیلویه و بویر احمد داریم ثمره‌ی مبارزات مردمی هست که با رژیم پهلوی جنگیدند تا این استان را در بین سه تا تمدن بسیار قوی به نام تمدن فارس، تمدن اصفهان و تمدن خوزستان توانستند از دهستانی استان بسازند.»
وی افزود: «موحد برای احاده حیثت خود نیامده بر خلاف حرف‌هایی که می‌زنند. او آمده است تا تکلیف سیمان سپو، پتروشیمی و سایر کارخانه‌هایی که خاک وعده‌های عملی نشده را می‌خورند. را سرپا نگه دارد.»
بزرگمهر افزود: «موحد آمده است تا کهگیلویه بزرگی را که چهل درصد جمعیت استان را در خودش جای داده و متاسفانه در این چند سال نیروهای نخبه‌اش کمتر دیده شدند، و حق مدیران کهگیلویه را به آنها برگرداند، بله آقای موحد آمده است، عزت کهگیلویه را برگرداند، وحدت و همدلی را برگرداند.»
وی به خدمات موحد در طول مسئولیت‌هایش گریزی زد و گفت: «در جواب یکی از دوستان که در قلعه رئیسی صحبت کرده بود گفتم تو از روی پل رودخانه کلات رد می‌شوی، تو جاده آسفالت حرکت می‌کنید، وارد دهستان می‌شوید، بعد وارد بخش می‌شوید، گوشی موبایل تان را به برق می‌زنید و شارژ می‌کنید، قهوه اسپرسو تان را هم می‌خورید، بعد میی‌گوید گاز کشیده شد.
وی در ادامه افزود: این همه خدمات نادیده گرفته شده فقط یه شیر گاز را باز کردید.


کد مطلب: 417260

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417260/2/دیدارهای-مردمی-موحد-وحدت-زدودن-غبار-محرومیت-رکود-کهگیلویه-بزرگ-آمده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1