کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دیدار با جمعی از فعالین اصلاح طلب، سیاسی و اجتماعی کهگیلویه بزرگ:

«هاشمی‌پور» دست گداپروری را در کهگیلویه بزرگ قطع کرد و زیرساخت‌ها را توسعه داد

16 بهمن 1398 ساعت 17:45

عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با جمعی از اصلاح طلبان و فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان بهمئی دیدار کرد.


عدل هاشمی‌پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با جمعی از اصلاح طلبان و فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان بهمئی دیدار کرد.
به گزارش کبنا از بهمئی، شامگاه ( سه شنبه 15 بهمن ماه 98) عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده با جمعی از اصلاح طلبان و فعالین سیاسی و اجتماعی کهگیلویه بزرگ دیدار کرد. در این نشست‌ها بعضی از حاضرین به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند، فاضل دستان فعال فرهنگی در این نشست‌، گفت: بنده با آقای هاشمی اختلاف تفکر و سلیقه دارم، اما در این دوره انتخابات به خاطر توسعه زیر ساخت‌های بخش دیشموک و به خاطر قطع ید کسانی که باعث توزیع فقر و گداپروری در منطقه گردیده از آقای هاشمی حمایت می‌کنیم.
آراسته یکی دیگر از حاضرین با اشاره به اهمیت انتخابات، اظهار داشت: آقای هاشمی در کارهای عام المنفعه و توسعه زیر ساخت‌ها، از هیچ کوششی دریغ نکردند. و خدمات ایشان قابل کتمان نیست.
وی افزود: 4 سال خدمت شما را بر سال‌های متمادی دیگران ترجیح می‌دهم.
توحیدی یکی دیگر از اصلاح طلبان گفت: خدمات صادقانه آقای هاشمی قابل تقدیر است.
در ادامه این نشست‌ها عدل هاشمی پور نماینده کهگیلویه بزرگ، بیان کرد: متأسفانه کهگیلویه بزرگ به واسطه بی برنامه‌گی‌ها و سوء مدیریت‌ها محروم ماند و هر روز بر محرومیت آن افزوده می‌شد و با وجود ظرفیت بزرگی که نظام اسلامی در ارائه خدمات فراهم کرده بود. اما متأسفانه کارهای عام المنفعه در این منطقه به فراموشی سپرده شد و کمتر مورد توجه بود.
وی افزود: مشکل کهگیلویه بزرگ این جریان‌های سیاسی نیست و امروز همه ما باید دست به دست هم دهیم و خانه مان را آباد کنیم. و این مسیر توسعه را ادامه دهیم و آن را متوقف نکنیم.


کد مطلب: 417385

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417385/2/هاشمی-پور-دست-گداپروری-کهگیلویه-بزرگ-قطع-زیرساخت-ها-توسعه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1