کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دیدار جمعی از مردم جلیل مطرح شد

زارعی: مطالبه‌گری مردم برای من لذت بخش است / بدون نگاه طایفه‌ای به مردم خدمت کردم

17 بهمن 1398 ساعت 22:25

جمعی از مردم ( جلیل) با غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا دیدار کردند.


جمعی از مردم ( جلیل) با غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا دیدار کردند.
به گزارش کبنا از یاسوج شامگاه (پنجشنبه 17 بهمن ماه  98) جمعی از مردم جلیل با غلام محمد زارعی نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا دیدار کردند. در این برنامه چند نفر از حاضرین به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند و در  ادامه غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا سخنرانی کرد.
 پناهی یکی از جلیلی‌های حاضر در این جلسه، گفت: «مردم بدانید غلام محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا کسی است که امتحانش را پس داده، و طی این 8 سال از هیچ کوششی برای توسعه زیرساخت‌ها و آبادانی این دو شهرستان فروگذاری نکرده است. خدمات رسانی‌های شایانی به مناطق مختلف صورت گرفته است.»
غلام محمد زارعی در این دیدار گفت: «امروز در جای جای این استان به ویژه دو شهرستان از اینکه مطالبات گوناگون متوجه نماینده است بسیار لذت بخش است، ما به میدان آمده‌ایم تا به مردم خدمت کنیم نه اینکه بعد از قبولی آنان را فراموش کنیم و از خودمان اسطوره بسازیم و به جای خدمت به مردم بخواهیم به پدرخوانده‌های سیاسی خدمت کنیم. ما این شکلی نبودیم و نیستیم. همیشه سعی کردم در کنار این مردم عزیز و فهیم و قدرشناس باشم.»
 زارعی در ادامه به خصوصیات مردم ایل جلیل گریزی زد و گفت: «مردم جلیل همواره دلاور بودند در جبهه‌های جنگ حق علیه باطل مردم این ایل دلاوری‌های خود را نشان دادند.»
 وی اضافه کرد: «تاریخ باید با حضور حداکثری یک بار دیگر به این مسیر توسعه کند. حضور به آن معنا که نشان دهید جلیل متحد و منسجم است و هیچ قدرتی نمی‌تواند این ایل را از هم جدا کند ایل جلیل از هر کاندیدایی حمایت کرده است موفق بوده است.»
 کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بزودی شاهد خواهید بود که انسجام ایل جلیل در انتخابات خیلی از معادلات را به هم می‌زند. که مبنای آن جوانان و بزرگان این ایل است.
غلام محمد زارعی در ادامه افزود: ساختن این سرزمین یک رؤیا نیست واقعیت است همانطور که در گذشته ساختیم، بنده سنگ صبور شما خواهم بود و با کار و تلاش سرزمین را خواهیم ساخت و به آیندگان تحویل خواهیم داد.
زارعی خاطرنشان کرد: «ما بدون نگاه طایفه‌ای و قومی و بدون نگاه حاشیه‌ای و جریانی صرفاً آمده‌ایم که با یک جریان عظیم و مواج مردمی همراهی کنیم.»
 وی عنوان کرد: «امروز ما یک سرمایه در اختیار داریم و آن تجربه‌ای است که طی این ۸ سال کسب کردم راه‌های که رفتیم و موفق شدیم و این تجربه متعلق و در خدمت شما است.»
 نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: «بر این باورم که اگر نماینده شما هم خدمتگذار و صادق باشد و هم تجربه لازم را داشته باشد عبور از گردنه‌های سخت و بدست آوردن فرصت‌های جدید کار سختی نیست.»
زارعی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی‌داریم. امروز هر چه خدمات در کشور و استان ما هست، مربوط به همین نظام اسلامی است و ما در این بین سعی کردیم، نوکری مردم را انجام بدهیم و پیگیر امورات باشیم.
 


کد مطلب: 417436

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/417436/2/زارعی-مطالبه-گری-مردم-لذت-بخش-بدون-نگاه-طایفه-ای-خدمت-کردم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1