کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخی به درخواست‌ها مردمی؛

هشتمین برنامه ارتباط مردمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با شبکه سامد

13 آذر 1399 ساعت 15:33

هشتمین برنامه ارتباط تلفنی مردمی و استاندار کهگیلویه وبویراحمد از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی و مسئولین برقرار شد.


هشتمین برنامه ارتباط تلفنی مردمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردمی و مسئولین (سامد) و تلفن ۱۱۱ برقرار شد.
به گزارش کبنا، صبح امروز ( پنجشنبه 13 آذر ماه 99) حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد از طریق شبکه سامد با گوش دادن به درخواست‌ها مردمی از جای جای استان، این شبکه را آسانترین و کم هزینه‌ترین راه برای بیان مشکلات، پیگیری و رفع آنها بدون حضور و مراجعه به خصوص در شرایط کرونایی اعلام کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، بهترین لحظات کاری زمانی است که بتوانیم مشکلی از مردم را برطرف سازیم، افزود: پرداختن به امور مردم و خدمت به نیازمندان توفیق و نعمتی است که حد و مرزی ندارد و یک وظیفه قانونی، شرعی و وظیفه‌ای است که بر گردن ماست.
در این ارتباط مردمی دو ساعتها استاندار کهگیلویه و بویراحمد پای درد دل مردم استان نشست و بیش از ۴۰ مطالبه و درخواست مردمی در حوزه‌های مختلف را پاسخ داد.
   
کلانتری افزود: همه درخواست‌ها یادداشت و از طریق همین سامانه و ارتباط مستقیم با مدیران دستگاههای اجرایی و خدمات رسان، سازمان‌ها در میان گذاشته خواهد شد و همه مدیران موظف به حل مشکلات مردم هستند.
وی تصریح کرد: براین باوریم که بر اساس آموزه‌های قرآن و اهل بیت (ع) خدمت به مردم و افراد جامعه، گره گشایی و برداشتن باری از دوش دیگران توفیقی بزرگ و الهی است.
کلانتری تصریح کرد: امروز تعدادی از عزیزان از همه شهرستان‌های مختلف، بخش‌ها و حتی روستاها از طریق این شبکه درخواست‌هایی داشتند و مشکلات خود را مطرح کردند که حدود ۹۰ درصد آنها قابل حل است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: موضوعات مطرح شده بخشی عمومی و برخی هم شخصی بود و در خصوص طرح‌های اقتصادی، اشتغال و تولیدی، تسهیلات و وثیقه بانکی، مشکلات اداری، بهداشتی و درمانی بودند.
وی یادآورشد: همه این درخواست‌ها در سامانه ثبت شده است و از طریق دستگاه اجرایی مربوطه پیگیری و نتیجه از طریق همان شماره تلفنی که تماس گرفتند به آنها اعلام خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از زحمات حوزه دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری که زمینه این ارتباط را برقرار کردند و مدام از طریق شبکه سامد جوابگوی درخواست‌های مردم هستند تقدیر و تشکر کرد.
کلانتری با اشاره به آداب خدمت رسانی گفت: توجه به شخصیت، حیثیت، عزت نفس و آبروی افراد و ارباب رجوع در امر خدمت رسانی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید مورد توجه ویژه باشد.
کلانتری در پایان از صدا و سیما و رسانه‌های استان که به انعکاس مسائل استان و بررسی و بیام مشکلات مردم می‌پردازند تقدیر و تشکر کرد.
 


کد مطلب: 428182

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/428182/2/هشتمین-برنامه-ارتباط-مردمی-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-شبکه-سامد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1