کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسئولان انجام گرفت

مراسم معارفه رئیس جدید حراست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد ( + تصاویر )

30 بهمن 1399 ساعت 20:31

مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید حراست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاونین حراست سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.


مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید حراست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاونین حراست سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.
 به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد صبح روز ( چهارشنبه ۲۹ بهمن 99)  مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید حراست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، داوود قرائی نژاد معاون اسناد حراست سازمان برنامه و بودجه کشور، علی رضا ترکی معاون فناوری حراست سازمان برنامه و بودجه کشور و معاونین و مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در سالن جلسات این سازمان برگزار گردید.
در آغاز این مراسم، علی شهابی نسب رئیس سازمان، ضمن خیر مقدم به آقایان قرائی نژاد، ترکی و سایر مهمانان جلسه، از زحمات مسعود حسن زاده رئیس سابق حراست سازمان تشکر و برای علی احمدی پور رئیس جدید آرزوی توفیق و موفقیت کردند.
علی شهابی نسب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، با اشاره به ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد، به معرفی استان، سازمان و مشکلات استان از جمله توسعه نیافتگی، نرخ بیکاری، بی تو جهی بخش خصوصی به استان پرداختند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با اشاره به ضرورت حراست در دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: عدم وجود حراست بی شک سلامتی سیستم را دچار چالش خواهد نمود.
در ادامه این نشست داوود قرائی نژاد، معاون اسناد حراست سازمان برنامه و بودجه کشور، ضمن تشکر از زحمات ریاست سازمان و پیشرفت‌های فیزیکی که در سازمان صورت گرفته، به وظایف حراست، بحث پدافند غیر عامل و اقدامات سایبری خوبی که در سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته پرداخت.
علی رضا ترکی، معاون فناوری حراست سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن توجه به بحث امنیت و اهمیت آن به تشکیل کمیته راهبردی امنیت اطلاعات که در سازمان برنامه و بودجه کشور تشکیل شده اشاره نمود و تصریح کرد: امید است که این کمیته بتواند به عنوان الگویی در سازمان‌های استانی مورد استفاده قرار گیرد.
در پایان این مراسم، با اهداء لوحی، از زحمات مسعود حسن زاده مدیر سابق حراست سازمان تقدیر و علی احمدی پور به عنوان رئیس جدید حراست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویر احمد منصوب و معرفی شد.
 


کد مطلب: 430969

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/430969/2/مراسم-معارفه-رئیس-جدید-حراست-سازمان-مدیریت-برنامه-ریزی-کهگیلویه-بویراحمد-برگزار-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1