تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۳۱۱۶۳
مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

برپایی ایستگاه های کار با کودک و نقاشی در منطقه زلزله زده سی‌سخت

۰
کبنا ؛
سعادت صالحی نیا مسئول بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مناطق زلزله زده شهر سی سخت ضمن بازدید از مدارس شهر سی سخت، بررسی مشکلات دانش آموزان و کودکان زلزله زده و اطلاع از مصدومیت دانش آموزان سی سخت در زلزله، تأمین اقلام مورد نیاز این کودکان را در دستور کار حوزه های بسیج دانش آموزی و 23 گروه جهادی بسیج دانش آموزی قرار داد.
به گزارش کبنا نیوز از شهرستان دنا، سعادت صالحی نیا امروز دوشنبه (4 اسفندماه) ضمن ابراز تأسف از وقوع زلزله و آسیب وارده شده به مردم شهر سی سخت از زحمات هلال احمر، بسیج و نیروهای مردمی که شبانه روز در حال تلاش و خدمات دهی هستند به سهم خود تشکر و قدردانی کرد.
وی بیان داشت: همه ما وطنمان در حال حاضر سی سخت است. مادران، پدران و خانواده های ما گرفتار و داغ دیده هستند، تا وقتی که شرایط را برای زندگی شان مهیا نکنیم و آرامش را به آنان بازنگردانیم از کوچکترین تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
مسئول بسیج دانش آموزی استان، مأموریت بسیج دانش آموزی در مناطق زلزله زده را رسیدگی به دانش آموزان و کودکان دانسته و گفت: مهمترین رسالت بسیج دانش آموزی در حال حاضر تزریق روحیه امید و همدلی و وحدت در بین دانش آموزان و کودکان است.
وی افزود: طی پیگیری هایی که در این یکی دو روزه داشتیم بسیاری از دانش آموزان کشور بالاخص دانش آموزان استان های بوشهر، فارس و خوزستان مراتب آمادگی خود برای اعزام به منطقه و جمع آوری کمک های مردمی را اعلام داشتند.
وی تصریح کرد: به حول و قوه الهی گروه های سرود، تئاتر و نمایش، ایستگاه های نقاشی، ایستگاه های کار با کودک، مربیان و فعالین تربیتی به منطقه اعزام خواهند شد.
صالحی نیا همچنین عنوان داشت: اقلام مورد نیاز دانش آموزان نظیر پتو، لباس گرم، کتاب نقاشی، خشکبار، مواد خوراکی مقوی و ... در حال جمع آوری توسط گروه های جهادی دانش آموزی است که به زودی به مناطق زلزله زده ارسال خواهند شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1