تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۵۲
کد مطلب : ۴۳۱۲۰۶
در نشست ستاد مقابله با کرونا

درخواست فرماندار گچساران از مردم/ حمله تند معاون شبکه به شهردار دوگنبدان/آیا کرونای انگلیسی به گچساران رسیده است؟+تصاویر

۱
کبنا ؛معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران در جلسه ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا از بسته نبودن ورودی های شهرستان گچساران انتقاد کرد.
به گزارش کبنا نیوز: امین رضایی اظهار کرد: به علت نزدیکی و ترددهای متعدد از خوزستان به گچساران، الگوی بیماری زایی در شهرستان ما بیش از آنکه مشابه سایر نقاط استان باشد به استان خوزستان شباهت دارد. لذا قرمز شدن وضعیت گچساران و ورود کرونای بریتانیایی به شهرستان مان از طریق خوزستان از مهم ترین نگرانی های این روزهای ماست.
 رضایی افزود:  اعزام تیم های سیار به پتروشیمی، ترمینال، فرودگاه، بیمارستان ها و شرکت های پر جمعیت  از دیگر اقدامات شبکه بهداشت ودرمان گچساران برای  مقابله با ویروس کرونا است که این نیروها روزانه و به طور فعال کار بیمار یابی را انجام می دهند.
معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران با انتقاد شدید از شهرداری دوگنبدان عنوان کرد: هر گاه عدم همکاری این سازمان گوشزد می شود برخی ها سعی دارند خیلی سریع آن را سیاسی قلمداد کنند در حالیکه شهرداری ها بر اساس قوانین موجود موظف هستند ده درصد از درآمد سالیانه خود را در زمینه کمک به بهداشت و با استفاده از نظرات فنی این اداره هزینه نمایند و متاسفانه شهرداری در زمینه مبارزه با کرونا عملکرد و تعامل خاصی نداشته و به بسیاری از مصوبات پایبند نیست‌.
رضایی تصریح کرد: کادر بهداشت و درمان  از مدیر این مجموعه تا محیطی ترین کارشناسان و نیروهای این شبکه در حال تلاش شبانه روزی هستند. ولی متاسفانه در بازدیدهای انجام گرفته برخی ادارات از اجرای پروتکل های بهداشتی امتناع ورزیده که در این خصوص نامه نگاری ها به منظور تذکر جدی به روسای این ادارات انجام گرفته است.
معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران با بیان اینکه نقاط تفریحی باید بسته و نظارت شود، اذعان کرد: متاسفانه در این ایام  تجمع در آرامستان‌ها مشکلی را برای بازرسان شبکه بهداشت و درمان به وجود آروده است و انتظار می‌رود شهرداری در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.
در ادامه فرمانده نیرو انتظامی گچساران اظهار کرد: در اجرای محدودیت های ترافیکی دریک هفته گذشته یکهزارو ۷۷۲ خودرو در این شهرستان جریمه شدند.
سرهنگ سید محمد موسوی افزود: در اجرای طرح محدودیت های ترافیکی این تعداد خودروها جریمه ۲ میلیون ریالی شدند.
موسوی تصریح کرد: تعداد 120 دستگاه خودرو بعلت مخدوش کردن پلاک متوقف گردید.
وی بیان کرد: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا تردد همه وسایط نقلیه اعم از بومی و غیربومی از ساعت۲۱ شب تا چهار بامداد در گچساران و معابر عمومی شهر ممنوع است.
موسوی تصریح کرد: جریمه تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد در سطح شهر ۲ میلیون ریال تعیین شده است.
فرمانده انتظامی گچساران گفت: برای کنترل تردد در ساعت های شبانه روز از دوربین‌های ثبت تخلف  استفاده می شود و خودروهای متخلف جریمه و اعمال قانون خواهند شد.         
 وی از شهروندان گچسارانی خواست با ماموران نیروی انتظامی برای تحقق مطلوب این طرح همکاری کنند.
موسوی ابراز کرد: همچنین طی هفته گذشته ۳۱۰ بازرسی از واحدهای صنفی گچساران انجام شد که  ۱۶ واحد صنفی در این شهرستان به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، پلمب شدند.
وی بیان کرد:  این اقدام قانونی پلیس گچساران در راستای اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف  شهرستان با محوریت پیشگیری از ویروس کرونا صورت گرفت.
موسوی اظهار داشت: همچنین در یک هفته گذشته در بازرسی از ۲۵ قهوه خانه در این شهرستان پنج قهوه‌خانه و  به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی با هدف پیشگیری از شیوع کرونا در دوگنبدان پملب شدند.
فرمانده انتظامی گچساران در پایان خاطر نشان کرد: در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی باید فرهنگ سازی و اطلاع رسانی گسترده  بکنیم تا بتوانیم بیماری را کنترل و کاهش بدهیم.
 
در ادامه فرماندار گچساران اظهار داشت :بررسی ها نشان می دهد بیش از ۹۵ درصد مردم پروتکل‌های بهداشتی را در قالب طرح محدودیت‌های کرونایی  در این شهرستان رعایت می‌کنند.
علیرضا اتابک  افزود: هم اکنون وضعیت گچساران نارنجی می باشد و روند بیماری کرونا در بیمارستان های این شهرستان از حالت نزولی خارج شده است.
وی تصریح کرد: ۱۴ هزار و۱۲۸ مورد تست کرونا در این شهرستان از افراد  با علائم مشکوک گرفته شده که چهار هزار و ۳۸۳ نفر از آنها به کرونا مبتلا شدند.
اتابک عنوان کرد: تاکنون ۹۰ نفر در این شهرستان بر اثر ویروس کرونا  جان باخته اند.
وی با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا در گچساران ، بیان کرد: اسفندماه امسال ۱۹۵ مورد تست سریع کرونا در این شهرستان گرفته شد که جواب ۲۶ نفر از آنها مثبت بوده است.
اتابک ابراز کرد:۲ هزار و ۵۴۳ آزمایش سریع تشخیص بیماری کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در این شهرستان انجام شد که ۳۹۵ مورد مثبت بوده است.
وی با بیان اینکه انتظار می رود طرح شهید سلیمانی در این شهرستان هرچه بهتر اجرا شود، عنوان کرد:  بیماریابی، جداسازی بیماران و ناقلان کرونا و آموزش مردم و مبتلایان، تست گسترده، هدفمند و هوشمند، بیماریابی فعال، قرنطینه و رهگیری هوشمند و آموزش و اطلاع ‌رسانی و فرهنگ‌ سازی از اهداف این طرح است.
اتابک با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی، پرهیز از سفرهای غیرضروری و دورهمی های خانوادگی افزود: برای پیشگیری از آغاز موج چهارم بیماری کرونا بخصوص کرونا انگلیسی که جهش آن چندین برابر و کشندگی بالایی دارد ضروری است که همه رعایت پروتکل‌های بهداشتی را همواره مد نظر داشته باشند.
وی افزود: اکنون که وضعیت استان خوزستان قرمز می باشد ما باید این موضوع را با حساسیت بسیار بالایی دنبال و مدیریت کنیم تا شهرستان گچساران دچار بحران نشود.
وی تصریح کرد: به منظور پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تمام اماکن مذهبی، گردشگری، تاریخی و اقامتی شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.
اتابک افزود: بسته شدن تمامی ورودی‎های شهر دوگنبدان و تعطیلی آرامستان دوگنبدان در اولویت کاری شهرداری دوگنبدان قرار گیرد.
فرماندار گچساران تاکید کرد: منع آمد و رفت  و ماموریت کارکنان صنعت نفت گچساران به استان خوزستان به هیچ عنوان صورت نگیرد و نیروهای پتروشیمی گچساران که  کرونا آنها مثبت شده است بعداز قرنطینه خانگی و تست مجدد حق بازگشت به کارگاه پتروشیمی گچساران را ندارند.
اتابک عنوان کرد: از مردم خوب و بافرهنگ شهرستان گچساران که کما فی سابق با رعایت پروتکل های بهداشتی با این بیماری مقابله می کنند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد و ما نیاز به همکاری و همراهی مردم  داریم و مردم شهرستان گچساران باید بدانند که اعمال هرگونه محدویت تنها به خاطر حفظ جان و سلامتی آنان می باشد.
اتابک از بی توجهی برخی از دستگاه های اجرایی به رعایت نکردن پروتکل ها و محدودیت های کرونایی انتقاد کرد و افزود: متاسفانه در شرایطی که وضعیت کرونایی شهرستان نارنجی شده  و انتظار می رود بیش از پیش پروتکل های بهداشتی از سوی دستگاه های اجرایی  رعایت شود.
فرماندار گچساران افزود: براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، فعالیت گروه‌های سه و چهار شغلی، مراکز تجمعی مانند مراکز خرید و تجاری سربسته  و برخی اماکن فرهنگی و مذهبی در شهرهای نارنجی ممنوع است.
اتابک از جمعیت هلال احمر شهرستان گچساران به جهت برگزاری کلاس های آموزشی و عملکرد خوب  این سازمان در خصوص مبارزه با ویروس کرونا تقدیر و تشکر ویژه ای کرد.
فرماندار گچساران در پایان تاکید کرد: کسبه و بازار در طول این بیماری متضرر و آسیب شدیدی متحمل شده اندکه می طلبد که همه برای مبارزه با ویروس کرونا کمک و همکاری و پای کار بیایند تا این بیماری کنترل و کاهش پیدا کند.
فرماندار گچساران گفت: خوشبختانه با توجه به رعایت بسیار خوب مردم گچساران و اعمال محدودیت ها، هیچ گونه ابتلا به ویروس کرونا در شهرستان گزارش نشده است
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
معاون شبکه اگه راست ایگی حق و حقوق گارگران و رانندگان و معوقات پرسنل بده این هم حتما کار شهرداره
Iran, Islamic Republic of
مرکز بهداشت و معاون شبکه ضعف خودتون را به گردن دیگران نندازید
Iran, Islamic Republic of
جناب معاون شبکه ومدیرشبکه اول ازخودتون شروع کنیدمیدونی یعنی چی؟ یعنی مدیرتون اعمال زیبایی بینی که هیچ ضرورتی نداره کنسل کنه نه اینکه عمل لوزه بچه تاعصرانجام نشه چون جناب مدیرعمل زیبایی داره 😄😂افتاد🙃
Iran, Islamic Republic of
به معاون اداری مالی شبکه بهداشت چه ربطی داره در مورد کرونا نظر بده چه رسد به اینکه بخواد ادارات دیگه رو زیر سوال ببره حالا معاون بهداشتی صحبت کنه یه حرفی
Iran, Islamic Republic of
این جریمه خودروها مشکلی از مردم حل نمیکنه فقط جیب نیروی انتظامی رو پر می‌کنه همین و بس
Iran, Islamic Republic of
جلوی تردد نیروهای نفت به خوزستان را هیچکس نمیتونه کنترل کنپ فقط در حد حرف باقی میمونه
Iran, Islamic Republic of
وقتی کرونای انگلیسی تونست از بریتانیا بیاد اهواز از اهواز هم میاد گچساران خیالتون راحت همه جلسات آبکی و حرفهای تکراری به خدا هیچکدوم راه حل نیست تکرار دکتر خسته شدیم
Iran, Islamic Republic of
امین رضایی چند روز مسول شده اومده اظهار فضل می‌کنه
Iran, Islamic Republic of
آقای معاون معلومه که سیاسی هست و گرنه خودت چطور و چگونه اومدی پست گرفتی شهردار بر اساس لیاقت و تخصص و با رای اومد اما شما ....
Iran, Islamic Republic of
احسنت ❤
گل گفتی
آگاه
Iran, Islamic Republic of
اولا آقای سید امین رضایی معاون شبکه بهداشت نیست !
ثانیا اصلا سمتی تحت عنوان معاون شبکه بهداشت در شبکه بهداشت نداریم!
ثالثا مگر فرماندار گچساران نگفت در جلسات حتما باید مدیر شبکه حضور داشته باشه ؟
آیا جلسه ای با اهمیت تر از کرونا وجود داره ؟؟
چرا باید کسی از طرف شبکه در این جلسه شرکت کنه که یک ماه از شروع بکارش نگذشته ؟؟
چرا جناب فرماندار سکوت اختیار کردند؟؟؟
کارمندبهداشت
Iran, Islamic Republic of
آگاه جان !
واقعا درست گفتین !
آقای رضایی بعنوان رییس امور عمومی شبکه بهداشت ابلاغ داره اما بدلیل ضعف معاون بهداشتی ، در امور مرکز بهداشت هم دخالت بیجا میکنه !!!
ضعف اصلی متوجه معاون بهداشتی هست چون اگه ایشون قوی بود ، اجازه نمی داد آقای رضایی که کارشناس تغذیه بیمارستان بی بی حکیمه هست ، در امور دخالت کنه !!
به جناب رضایی هم توصیه میشه : این چند ماهی که به پایان عمر دولت و جنابعالی در این مسند مونده ، حریم خود و سایر پرسنل رو رعایت کنید !!
شما خوب یا بد ، فقط مسئول امور عمومی شبکه هستین و لاغیر !!!
مهم ترین وظیفه شما بررسی نظافت عمومی در اداره هست .
شایسته است که به وظیفه خود عمل کنید .
شرکت نفت
Iran, Islamic Republic of
حتما شهردار تو جلسه نبود که شیر شده بود ،، و گرنه جراتی که جلو خود شهردار از این حرفا بزنن خو ندارن
Iran, Islamic Republic of
سید عزیز بستن ورودی و خروجی که سر خود نمیشه نیاز به مصوبه و .......داره بیشتر مطالعه کن و انوقت برو تو جلسات در ثانی اگر سیاسی نیست په چنه
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1