کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا خبر می دهد؛

بازدید نماینده رهبر انقلاب از طرح هادی یکی از روستاهای شهرستان بویر احمد

13 اسفند 1399 ساعت 12:48

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور از طرح هادی و کانال سیل بند روستای پریکدان در شهرستان بویر احمد بازدید کرد.


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور از طرح هادی و کانال سیل بند روستای پریکدان در شهرستان بویر احمد بازدید کرد.
به گزارش کبنانیوز از شهرستان دنا، صبح روز چهارشنبه (13 اسفندماه) حجت السلام و المسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور و هیئت همراه در پایان سفر دو روزه خود به استان کهگیلویه و بویر احمد از اجرای پروژه طرح هادی و کانال هدایت سیلاب و واحدهای بازسازی شده در روستای پریکدان از توابع شهرستان بویر احمد در استان کهگیلویه و بویر احمد بازدید کرد.
حجت السلام و المسلمین روحانی نژاد به همراه جنتی مدیر کل بنیاد مسکن استان، کناری فرماندار شهرستان بویر احمد و هیئت همراه از روستای پریکدان بازدید کردند.
در این بازدید جنتی به تشریح روند اجرای طرح هادی روستای یاد شده و سایر خدمات صورت گرفته در این روستا پرداخت.
در ادامه حجت الاسلام روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن کشور با توجه به رضایتمندی مردم و مسئولین از عملکرد بنیاد مسکن با بیان مطالبی پیرامون خدمات رسانی به مردم و رفع محرومیت زدایی که از اهداف این نهاد انقلابی است خواهان حفاظت از طرح ها و پروژهای ساخته شده در روستاها شد و از مردم روستا خواست که با همکاری بنیاد مسکن و مشارکت خود مردم با توجه به حوادث و  رخدادهای طبیعی مثل سیل و زلزله در مقاوم سازی واحدهای مسکونی خود اقدامات لازم را انجام دهند.
وی افزود: بنیاد مسکن برای خدمت رسانی به مردم عزیز، با توجه به وظایف و امورات محوله به عنوان یک نهاد انقلابی و مردمی همیشه با مردم و در کنار مردم خصوصا روستانشینان عزیز خواهد بود .


کد مطلب: 431574

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/431574/2/بازدید-نماینده-رهبر-انقلاب-طرح-هادی-یکی-روستاهای-شهرستان-بویر-احمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1