کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

طی حکمی؛

رئیس ستاد انتخاباتی بهنام عباس‌نژاد معرفی شد

20 خرداد 1400 ساعت 18:57

بهنام عباس‌نژاد طی آیینی علی فرهادی را بسمت رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد.


بهنام عباس‌نژاد طی آیینی علی فرهادی را بسمت رئیس ستاد انتخاباتی خود منصوب کرد.
به گزارش کبنانیوز، عباس‌نژاد در حاشیه این آیین با اشاره به اینکه فرهادی فردی شایسته، کاردان و با تجربه است در جمع خبرنگاران گفت: انشالله در مدت زمان باقی مانده از تجربیات و توانمندی ایشان در راستای پیشبرد اهداف استفاده خواهیم کرد.
وی خاطرنشان کرد: زاده این شهر هستم و از زیر و‌بم یاسوج آگاهی کامل دارم و همچنین با توجه به تخصصی که دارم، سعی‌ام بر این است در صورت موفقیت تمامی تلاش خود را در خصوص عمران، آبادانی و مرتفع نمودن مشکلات حوزه شهری بکار ببندم.
عباس‌نژاد گفت: از مردم عزیز توقع دارم در خصوص انتخاب افراد آگاهانه تصمیم بگیرند تا افرادی که واقعا دغدغه شهر را دارند و همچنین دلسوز مردم هستند انتخاب شوند.
رئیس ستاد انتخاباتی عباس‌نژاد در این مراسم گفت: همانطور که استحضار دارید شورا یک تشکل مردم نهاد است که به صورت بینابین انجام وظیفه می‌کند.
علی فرهادی با تاکید بر اینکه شورا بر خاسته از بطن جامعه و بعنوان چکیده وپیشانی شهر، می تواند نمادی از عقلانیت واندیشه مردم باشد اظهار داشت:  انتظار میرود مردم فهیم شهر با دقت نظر بیشتری از میان کاندیداهای محترم افراد متخصص متعهد ونیز اهل تعامل را انتخاب کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به خواست عموم مردم شرافتمند یاسوج باید افرادی به این پارلمان محلی راه یابند که در راستای احیای شورا و خدمت صادقانه و همچنین تواضع در مقابل جامعه گام بردارند.
فرهادی بیان کرد: متاسفانه در گذشته بعضا افرادی به شورا ورود پیدا کردند که هم شناخت مناسبی نسبت به جایگاه شورا نداشتند وهم در خصوص شان جامعه بی تفاوت بودند که انتظار می رود  با عنایت به حسن اعتماد مهندس جوان برادر ارزشمندم بهنام عباس نژاد ، به یاری خدا وحمایت مردم با کمال افتخار مسئولیت ستاد ایشان را پذیرفته و انجام وظیفه می کنم.

رزومه مهندس فرهادی:
۱. عضو و رئیس شورای بخش مرکزی بویر احمد در ادوار سوم وچهارم شوراها.
۲. رئیس شورای اسلامی شهرستان بویراحمد در دور چهارم شوراها.
۳. عضو هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی دور دهم.
۴. عضو سابق شورای سازش اداره کار وامور اجتماعی استان و نماینده کارگران استان.
۵. عضو سابق شورای حل اختلاف شوراهای شهرستان بویراحمد.
۶. کارشناس مسئول مالی و بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان.
بخشی از فعالیتهای ایشان می باشد.


کد مطلب: 435346

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/435346/2/رئیس-ستاد-انتخاباتی-بهنام-عباس-نژاد-معرفی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1