تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۷
کد مطلب : ۴۳۵۶۴۹
در حمایت از سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره ریاست جمهوری انجام گرفت

همایش مدیران کهگیلویه و بویراحمد با حضور سید مسعود حسینی

۰
کبنا ؛همایش مدیران جریان انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور عزیزی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در هتل ستاره شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا، قبل از ظهر امروز (سه شنبه 25 خرداد ماه 1400) همایش مدیران جریان انقلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور عزیزی نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، سید مسعود حسینی استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد، خلیفه خلقی پور رئیس ستاد سید ابراهیم رئیسی در هتل ستاره شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
خلیفه خلقی‌پور مسئول شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی استان کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه ضمن خیر مقدم و گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، افزود: امروز در یک پیچ بزرگ تاریخی قرار داریم که برای عبور از این پیچ به فرماندهانی که بتوانند باسلامت نفس، کار را بر عهده بگیرند نیاز داریم.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تحولی ایجاد که مسیر دنیا را عوض کرد، اظهار داشت: تحلیلگران فکر می‌کردند این انقلاب به یک هیجان و التهاب زودگذر می‌ماند وخیلی زود فروکش می‌کند، اما اوج حضور مردم در انقلاب را که دیدند مجبور شدند در برابر اراده ملت تسلیم شوند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان درصدد بودن شور انقلابی مردم را کنترل کنند، افزود: آنان نمی‌دانستند مبنای این حکومت برمبنای ایدئولوژی پایه ریزی شده است و نمی‌توان خللی در این شور انقلابی ایجادکرد.
وی بااشاره به سه نقطه قوت مورد نظر آیت الله رئیسی درمورد مدیران افزود سه خصوصیت عمده از جمله فساد ستیزی، برخورداری از روحیه انقلابی و مردمداری خصوصیت مورد نظر ایشان در تشکیل دولت انقلابی می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه مشکل اصلی وادادگی و ناکارامدی مدیران است، افزود: ما از یک طرف در دنیا به نقطه زن معروف هستیم و هر جا فریاد تظلم خواهی و آزادی طلبی بلند است، نام جمهوری اسلامی می‌درخشد. اما از طرفی بدلیل سوء مدیریت‌ها در صف مرغ و تخم مرغ مردم را نگه داشته‌اند.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در استان شور انقلابی بالاست افزود این استان همیشه در صحنه‌های متعدددفاع ازنظام وبویژه انتخابات پیشتاز بوده است.
خلقی‌پور با اشاره به منابع انسانی سالم و کارآمد و پاکدست، افزود: در استان کهگیلویه و بویراحمد مدیران پاکدست وجهادی زیادی داریم وقادریم علاوه بر حل مشکلات مدیریتی استان کهگیلویه و بویراحمد، بخش عظیمی از مشکلات کشور در عرصه مدیریتی را پوشش دهیم.
 دومین سخنران جلسه سید مسعود حسینی استاندار اسبق استان کهگیلویه و بویراحمد بود که در سخنانی دین اسلام را مکتب جهان شمول توصیف کرد و اظهار داشت: همواره برنامه ریزان غرب در صدد کاهش جایگاه و محبوبیت دین و اسلام در بین ملت‌ها بوده‌اند و بدین خاطر همواره درصدد بوده‌اند، دین را بعنوان افیون توده‌ها معرفی کنند.
استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ریشه اسلام ستیزی غرب، ریشه تاریخی دارد، افزود: قبل ازانقلاب نیز دین ستیزی در عمل وفرهنگ غربیان مشاهده شده است.
حسینی با اشاره به اینکه هر چقدر خواستند آرمانهای انقلاب را مورد هدف قراد دهند پاسخ معکوس گرفته‌اند، بیان کرد: هر روز تشعشع انقلاب بیشتر وپایگاه آن دربین ملت‌ها افزون‌تر می‌شود.
وی با اشاره به ریشه تاریخی جریان نفوذ تاکید کرد جریان نفوذ همواره وجود داشته است ولی امیدواریم باهمت نیروهای انقلاب بنیانان را ازریشه برداشته شود.
استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمدبا تاکید براینکه آینده این کشور روشن است وبه پیش خواهد رفتف گفت: مهم‌ترین برنامه دشمنان دراین چهل سال مأیوس کردن مردم بوده است
حسینی افزود: اگر مدیریت کارامد دراین کشور حاکم شود تحریم‌ها دور زده خواهد شد.
وی با تاکید براینکه انقلاب زدایی و مأیوس کردن مردم کار دشمن است افزود امیدوار کردن مردم به آینده کشور وطیفه ماست.
استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد، افزود: جمعیت ایران یک درصد بوده ودرحالی که منابع ما ۷ درصد است که با وحود جوانان شایسته، توانا وعلمی قادریم در زمینه‌های متعد کشور را پیش ببریم.
وی در پایان با بیان اینکه کلید روحانی ناکارآمدترین کلید بود، تاکید کرد: ما انقلاب را تا آخرین نفس ادامه خواهیم داد و ان شاء الله رییس جمهور آینده آیت الله رئیسی می‌باشد.
مسعود حسینی استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد همچنین به دولت احمدی‌نژاد گریزی زد و اظهار داشت: نفوذ به این جریان ورود کرد.
سومین سخنران جلسه، عزیزی نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته مدیران ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در جنوب در این جلسه اظهار داشت: فلسفه جلسه، حضور مدیران انقلابی برای هدایت گری در امر انتخابات است.
وی با اشاره به اینکه مردم در صحنه‌های مختلف ثابت کرده اندکه خالق حماسه‌های بزرگ بوده‌اند وتمام جهانیان رابه شگفتی واداشته‌اند افزودمدیرانی که درطول چند دهه اخیر در کار اجرایی نقش داشته‌اند می‌توانند درامر مهم انتخابات نقش آفرینی کنند.
وی با اشاره به اینکه بعضی دولت‌ها نتونستند حق مردم را ادا کنند و امانتدار خوبی نبوده‌اند، افزود: حضور مردم در صف‌های طویل برای خرید مایحتاج عمومی درشان این مردم نیست.
وی با تاکید بر اینکه ما در علوم مختلف نقش خوبی داشتیم افزود: سزاوار نیست برای اثبات خودمان نظام را نا کارآمد جلوه دهیم.
وی با اشاره به اینکه ما در عرصه‌های ملی و بین المللی نقش موثری داشتیم، تاکید کرد: دربخشی ازعرصه ها خوب ظهور نکرده‌ایم ومشکلاتی برای مردم ایجاد شده است.
وی تاکید کرد: نظام در ساحل مدیترانه و در حیاط خلوت امریکا ظهور مقتدرانه‌ای دارد اما در کشور قرارگاه مرغ می‌زنند وصف مرغ و نان تشکیل می‌دهند.
او افزود: ما در بخش داخلی دو موضوع داشته‌ایم که نتونسته ایم آن را حل کنیم. البته جریان انقلاب در مقاطعی نتوانسته نقش خودرا ایفا کند و بخاطر این مشکلاتی در عرصه‌های مختلف متوجه کشور شده است.
نماینده مجلس با اشاره به اینکه عمده مشکلات که باعث ایحاد نارضایتی شده است، افزود: ناکارآمدی قوانین موضوع بسیار مهمی است که خلاهایی را درکشور ایحاد کرده است که تاکنون چیزی قریب به ۱۳ هزار قانون تصویب شده وبدلیل تورم قوانین، ناکارامدی و تقلیدی آنان بخشی از ناکارامدی را موجب شده است وی افزود بخشی از قوانین درشان ملت نیست. که از جمله قوانین تجارت، تعلیم وتربیت قوانین شهرداریها متناسب با تحول بزرگی که ملت ایران در عصر حاضر آفریدند نمی‌باشد
عزیزی افزود: دومین معضل کشور مدیرانی است که بر مبنای اندیشه‌های اسلامی روی کار نیامدند و در عرصه‌ها مسئولانه رفتار نکردند.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هر زمانی در موصوع مجلس منطقی و هوشمندانه برخورد کردیم دستاوردهای خوبی داشتیم، گفت: در حوزه اجرا هم زمانی که انتخاب خوبی داشتیم به موفقیت‌های بزرگی رسیده‌ایم.
وی تاکید کرد: در این مقطع حساس هم وارد یک عرصه تحول آفرین و سرنوشت ساز شده‌ایم که اگر این تحربه را خوب عمل نکنیم ومسئولانه وارد عمل نشویم متضرر خواهیم شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

نیکزاد
Iran, Islamic Republic of
هر کاری کنید آرمان بیگلری رئیس ستاد حاج ابراهیم در استان هست به روزگارتون بخندین 😅😅😅😅😅
ننن
Iran, Islamic Republic of
وای به حال این مملکت..دوباره مسعودحسینی استاندار
دنا
Iran, Islamic Republic of
حیف اسم حاج حسینی..
دنا
Iran, Islamic Republic of
اینها تشنه پستند و مقام نه تشنه خدمت.
رضا
Iran, Islamic Republic of
به اون عرض میکنم: جمع کن بساطت را...
حسین
Iran, Islamic Republic of
اگه مدیران ،مدیر بودن این وضع استان نبود.
Iran, Islamic Republic of
مديران با شركا😂
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
فقط یه بار دیگه خبری از خلقی پور و حسینی در خصوص رئیسی اومد دیگه به رئیسی رای نمیدم چون همینا و دیگرانی که ستاد دارند مثلا ما را بیچاره می کنند. زنده باد آیت اله رئیسی
ممی
نفوذ چنه؟ هیچی ندارید گپل ایزنیو
انقلابی
Iran, Islamic Republic of
با توجه به ا طلاعاتی که دارم دکتر خلقی پور از خود اقای ریسی ابلاغ دارد.خلقی پور مدیرا ن را بخط گرد
اینا که همون مدیران فعلی و قبلی استان هستند!!!!!
اگر می توانستند کاری کنند که همان زمان انجام می دادند!
می خواستم به آقای رئیسی رای دهم ولی با دیدن این جمع و این تصاویر دودل شده ام.
یعنی دوباره قراره برگردیم سر جای اول استان !!!!!
.
Iran, Islamic Republic of
مدیران فعلی دولت تدبیر و امید در جلسه چکار می کنند؟؟؟
مگر قرار است همچنان در مسولیت باقی بمانند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
مدیران ناکارآمد امتحان پس داده
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1