تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب : ۴۴۰۰۰۰
به مناسبت هفته ناجا صورت گرفت

دیدار پرسنل نیروی انتظامی بهمئی با امام جمعه

۱
کبنا ؛ صبح امروز سرگرد فرزین جمشیدی به همراه پرسنل نیروی انتظامی شهرستان به مناسبت هفته ناجا با حضرت حجت الاسلام محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی دیدار و گفت و گو کردند.
به گزارش کبنا، حجت الاسلام محمد یوسف افروغی امام جمعه شهرستان بهمئی در این نشست افزود: ضمن عرض سلام و خوش آمدگویی و عرض تبریک هفته نیروی انتظامی به فرمانده و پرسنل خدوم انتظامی شهرستان بهمئی گفت: چون شام تربیت شده معاویه بودند و با امیرالمومنین یک دشمنی دیرینه داشتند آنجا اهل بیت خیلی سختی کشیدند، پس اهل بیت و دوستداران اهل بیت همیشه در سختی هستند
 وی گفت: نیروی انتظامی در محافظت از مرزها و داخل شهرها امین مردم است و امین بودن یکی از صفات پیامبر است.
حجت الاسلام افروغی ادامه داد: به طور کلی از تمام معاونت ها و نیروی های خدوم انتظامی که به طور شبانه روز زحمت می کشند تشکر می کنیم و دعا می کنیم که این رضایت مردم به رضایت خداوند متعال از نیروی انتظامی منجر شود.
 وی اظهار کرد: امروز با توجه نقشه های پیچیده دشمن بر علیه ارزش ها، اصول و آرمان های جمهوری اسلامی، اگر توکل، اتصال به خدا، معنویت و ارتباط صمیمی با مردم  و اگر اتحاد بین ارگان ها، نهادها و مردم نباشد، توطئه دشمن خنثی نمی شود، هر چند که نیروهای مسلح انتظامی، ارتش، سپاه، بسیج  و دیگر دستگاه های ما در اوج آمادگی هستند.
 وی با اشاره به همراهی مردم بعنوان یکی از مولفه های مهم امنیت، گفت: مردم شهرستان همکاری کنند و فرهنگ غلط تیر اندازی در مراسمات شاد ، عزا را کنار بگذارند و با نیروی انتظامی در بحث تحویل آنها کمک کنید.
امام جمعه شهرستان بهمئی اضافه کرد: قبلا برای اطلاع رسانی روستا های اطراف یا جهت شرکت در مراسمات شادی و عزا از سلاح استفاده می کردند و افزود: حالا رسانه ها هستند و با یک خبر تمام شهرستان ها، استان ها، کشور خبر دارد میشود پس لازم است بزرگان، ریش‌سفیدان، صاحبان اهل قلم و… ورود کنند و این فرهنگ غلط را اصلاح کنند.

 حجت  الاسلام افروغی با اشاره به حدیث پیامبر عنوان کرد: دو نعمت امنیت و سلامتی  قدرشان را نمی دانیم تا مگر اینکه کسالتی پیدا کنیم یا وقتی در گوشه ای از مملکت ما اتفاقی می افتد و روح و روان مردم را درگیر می کند.
 وی با تاکید بر ترویج فرهنگ سپاس و شکرگذاری، بیان داشت: اینها باید گفته شود تا مردم شکرگذار این نعمات باشند، چون در اطراف کشور ما مثل دریای پر تلاطم است اما جمهوری اسلامی در وسط این دریای نا آرام در امن و امان است و این نتیجه زحمات شماست.
 امام جمعه شهرستان بهمئی اشاره به سختی کار پلیس و دوری از خانواده بعلت فعالیت شبانه روزی در سرما و گرما در تمام فصول سال، گفت: خداوند به خانواده و زن و بچه شما صبر بدهد چون در تمام مراسمات شادی و عزا نیروی انتظامی در صف اول قرار دارد که اگر همراهی خانواده این عزیزان نباشد کارشان سخت تر می شود.
 سرگرد فرزین جمشیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی هم در این نشست افزود: در هفته نیروی انتظامی امسال با شعار پلیس هوشمند امنیت پایدار برنامه‌های مختلفی در راستای ارائه خدمت به مردم این شهرستان برگزار می‌شود
  وی بیان کرد: نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر و پا به کار در راستای وظایف محوله خود می باشد.
 سرگرد جمشیدی ضمن تقدیر از عملکرد پرسنل نیروی انتظامی این شهرستان اضافه داشت: فرماندهی نیروی انتظامی در این شهرستان به عنوان یک راهنما در راس امور اجرایی این شهرستان عمل کرده است و زحمات اصلی را همکاران بنده در نیروی انتظامی این شهرستان کشیده اند.
 وی ضمن پاسداشت خدمات نیروهای ناجا، بر نقش این نیرو در راستای تامین امنیت جامعه اسلامی تاکید کرد و افزود: برقراری نظم جهت آسایش مردم و آرامش آن‌ها در محیط زندگی فلسفه وجودی نیروی انتظامی است.
 فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه مهم‌ترین عامل ایجاد سرمایه اجتماعی و آسایش در جامعه تامین احساس امنیت و فراهم ساختن زیرساخت‌های آن است، تصریح کرد: توسعه و پیشرفت یک جامعه در گرو امنیت آن است.
 جمشیدی اشاره کرد: شهرستان بهمئی جزء شهرستان های نخبه استان کهگیلویه و بویراحمد است که لازم است فرهنگ غلط تیر اندازی در مراسمات شادی، عزا را در سطح شهرستان اصلاح کنند و گفت : تیر اندازی در مراسمات شادی، عروسی را به عزا تبدیل می کند و تیر اندازی در مراسمات عزا یک خانواده دیگر را عزا دار می کند.

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی ادامه داد: مردم شهرستان با نیروی انتظامی همکاری کنند و سلاح خود را تحویل دهند و از تیر اندازی در مراسمات به جد خود داری کنند و افزود: با حاملان تیر اندازی در مراسمات برابر قانون و به جد برخورد خواهیم کرد
 وی در این دیدار امنیت را یک پدیده اجتماعی دانست که با همکاری و مشارکت همه سازمان ها با نیروی انتظامی به دست می آید و در سایه این امنیت مردم می توانند با آرامش زندگی کنند.
 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی به مناسبت هفته ناجا از برگزاری برنامه های متنوعه در سطح این شهرستان خبر داد و افزود:  مهمترین برنامه های که در این هفته انجام خواهد شد اشاره کرد که شامل: صبحگاه مشترک، عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدای، سخنرانی در نماز جمعه، برگزاری برنامه های ورزشی،دیدار مردمی و دیدار با اصناف، از برنامه هاست
 وی نواختن زنگ انضباط اجتماعی، تشکیل اتاق فکر و بازدید دانش آموزان از پاسگاه‌های انتظامی شهرستان را از دیگر برنامه‌های اجرایی این هفته در بهمئی عنوان کرد.
 جمشیدی گفت: یکی از ارکانی که در مدیریت باید رعایت شود پویا بودن است و تغییراتی که در حوزه ستادی و نیروی انتظامی انجام شد در همین راستا است و بالاخره این تحول باید مثبت باشد.
 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی در پایان سخنان خود از امام جمعه و ستاد اقامه نماز که با نیروی انتظامی همکاری و تعامل خوبی دارند تقدیر و تشکر کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1