کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت هفته نیروی انتظامی؛

گلزار شهدای بهمئی غبارروبی و عطر افشانی شد

24 مهر 1400 ساعت 20:08

 به مناسبت هفته نیروی انتظامی، گلزار شهدا شهرستان بهمئی با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهدا غبارروبی و عطر افشانی شد.


 به مناسبت هفته نیروی انتظامی، گلزار شهدا شهرستان بهمئی با حضور مسئولان و خانواده های معظم شهدا غبارروبی و عطر افشانی شد.
 به گزارش کبنا، در ابتدای این مراسم سرگرد فرزین جمشیدی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: امروز امنیت و آرامشی که در جامعه داریم مرهون جانفشانی شاهدان شهیدی است که از جان خویش گذشتند تا امروز ما بتوانیم در امینت زندگی کنیم.
 وی افزود: هفته نیروی انتظامی، فرصتی برای به تصویر کشانیدن خدمات ارزشمند فرزندان مردم در این نیرو است تا از نزدیک شاهد فعالیت‌های روزمره این نیرو باشند.
سرگرد جمشیدی بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز وظیفه ما عمل به وظایف خود در برقراری حق و عدالت و دفاع از آرمان‌های شهدا است.
 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی تصریح کرد: آنچه لازمه تفکر و بینش در جامعه است بحث راه و یاد شهیدانی است که برای ارتقای سطح امنیت پایدار این کشور شبانه روز در حال تقدیم جان شیرین خود هستند.
 وی در پایان سخنان خود افزود: راه و نام شهدا باید به درستی در جامعه تبیین شود و امیدواریم همه ما با الگوگیری از مکتب شهدا به خصوص در مسئولیت‌هایی که بر عهده داریم خادم خوبی برای مردم باشیم.


کد مطلب: 440216

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/440216/2/گلزار-شهدای-بهمئی-غبارروبی-عطر-افشانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1