تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب : ۴۴۰۳۴۵
به مناسبت هفته تربیت بدنی صورت گرفت

دیدار مدیر ورزش و جوانان شهرستان بهمئی با دادستان این شهرستان

۰
کبنا ؛مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی به همراه پرسنل و هیئت‌های ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی با دادستان شهرستان بهمئی دیدار و گفت و گو کردند.
 به گزارش کبنا، دادستان عمومی انقلاب شهرستان بهمئی ضمن خیر مقدم و عرض تبریک به مناسبت هفته تربیت بدنی و با تقدیر و تشکر از مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی در این نشست افزود: حوزه ورزش و جوانان بسیار حائز اهمیت است و نقش مؤثری در پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی ایفاء می‌نماید.
 عبدالله حبیبی منش خاطرنشان کرد: توجه به فعالیت‌های ورزشی نقش به سزایی در ارتقاء سطح سلامت جامعه ایفاء می‌نماید و توصیه آموزه‌های دینی در خصوص ورزش مؤید همین مطلب است.
 دادستان شهرستان بهمئی اضافه کرد: ورزش یکی از پتانسیل هایی است که می‌تواند نشاط را به جامعه هدیه دهد، عنوان کرد: ورزش مخصوص قشر خاصی نیست و همه افراد را در بر می گیرد و درحال حاضر با توجه به مشکلات اقتصادی موجود در جامعه، ورزش یک بازدارنده خوب برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی بشمار می رود و در این راستا همه مدیران باید به این وظیفه خود واقف باشند که این امر مهم را در ادارات خود مورد توجه قرار دهند تا در سطح شهری به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.
 حبیبی‌منش خاطرنشان کرد: دادستانی شهرستان بهمئی تلاش دارد با اقدامات پیشگیرانه و حمایت از فعالیت‌های حوزه ورزش و سلامت، نسبت به کاهش و کنترل جرائم و آسیب‌های اجتماعی اقدام نماید.
 دادستان شهرستان بهمئی، یادآور شد: اهتمام مسئولین ورزش شهرستان در عملیاتی نمودن برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده می‌تواند به کاهش حجم قابل‌ توجهی از جرائم و آسیب‌های اجتماعی منجر گردد.
 وی با اعلام این مطلب که غنی‌سازی اوقات فراغت و گرایش جوانان به امر ورزش مؤلفه‌هایی اساسی در کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌آیند، ضرورت توجه هر چه بیشتر به این شاخص‌ها را به منظور مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و پیشگیری از جرایم خواستار شد.
 دادستان شهرستان بهمئی یادآور شد: شهرستان بهمئی از استعداد خوبی در زمینه ورزش برخوردار است.
 حبیبی منش در پایان ادامه داد: تمامی ادارت وظیفه دارند که با اداره ورزش وجوانان شهرستان بهمئی همکاری کنند.
 عاطفه بیوکانی مدیر اداره ورزش وجوانان شهرستان بهمئی در ابتدای این نشست ضمن تقدیر و تشکر از دادستان با ارائه گزارشی عملکرد اداره ورزش و جوانان در چندسال گذشته به بیان استراژدی ورزش و جواتان در جهت گسترش و توسعه فرهنگ  و ورزش همگانی که نیاز اصلی ورزش به این مقوله می باشد پرداختند.
 بیوکانی افزود: اداره ورزش و جوانان بعنوان یک دستگاه فرا بخشی می باشد و  از لزوم همکاری دستگاه های اداری شهرستان پرداختند و گفتند دیگر ورزش جنبه اقتصادی ندارد و جنبه عمومیت پیدا کرده و از آنجا که جنبه های مختلف .ورزش برای افراد مشخص نیست هر کس از دید به بیانم نقطه نظرات می پردازد.
 مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی گفت: شهرستان بهمئی دارای جوانان مستعد و ورزشکاران و مدارال آوران ملی و بین اللمللی است که در عرصه های مختلف ورزشی افتخار آفریینی می کنند.
 وی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان امید آینده کشور هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند افزود: علیرغم همه مشکلات موجود سعی و تلاش مجموعه ورزش شهرستان در جهت رفع مشکلات ورزشکاران است.
 مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی افزود: ورزش بخش عظیمی جهت جلوگیری از اسیبهای اجتماعی است که نیاز به حمایتها و همکاری های نهادهای فرهنگی و امنیتی دارد.
 خانم بیوکانی بیان کرد: ورزشکاران شهرستان چه سازمان یافته و چه غیر سازمان یافته بیش از ۷ هزار نفر می باشد.
 وی اضافه کرد: یک زمین فوتبال، یک سالن زورخانه، دو سالن رزمی ۳ سالن فوتسال و یک سالن کشتی و ۶چمن مصنوعی در سطح شهرستان و یک سالن در سراسیاب و ۱چمن مصنوعی در روستای آب الوان و ۱سالن و ۱ چمن مصنوعی در ممبی و ۱چمن مصنوعی در شهرک ولیعصر فعال می باشد.
 مدیر اداره ورزش و جوانان شهرستان بهمئی در بخش دیگر از صحبت‌های خود به بیان برنامه های آتی اداره ورزش و جوانان در دو حوزه فرهنگی و همگانی پرداختند و اشاره داشتند باتوجه به نبود اعتبارات و کمبود امکانات از هیات‌های ورزشی که خالصانه و بدون چشم‌داشتی به فعالیت می پردازند تقدیر و تشکر کرد.
ایشان از همت والای اداره ورزش و جوانان و همچنین ورزشکاران  و هیات های ورزشی شهرستان که با دست خالی و با کمترین بودجه چرخ ورزش را می چرخانند تقدیر و تشکر نمودند و از آنها خواستند تا تمام توان و کوشش خویش را تا رسیدن به قله های افتخار به کار گیرند.
ایشان همچنین با اشاره به افتخار آفرینی ورزشکاران رشته‌های موی تای، ووشو، کشتی، تکواندو بوکس و دیگر رشته ها…. در صحنه‌های کشوری، استانی و بین المللی خواستار توجه بیشتر مسئولین به ورزش و امور مربوط به آن شدند.
 بیوکانی در پایان گفت: ضمن تقدیر و تشکر از دادستان محترم و پیگیری های مکرر در رفع موانع و مشکلات نمایندگی ورزش و جوانان خواست تا ورود کند و مشکلاتی از جمله نمایندگی ورزش شهرستان. عدم ماشین جهت اعزام ورزشکاران و روشنایی مجموعه که از مهمترین مشکلات این نمایندگی هست را حل کنند.
 گفتنی است: دادستانی در پایان جلسه برخی از مطالبات افراد حاضر در جلسه را به صورت تلفنی از مسئولین مربوطه پیگیر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1