کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

چهارشنبه 28 مهرماه 1400 صورت گرفت

بازدید میدانی رئیس اداره تعزیرات حکومتی بهمئی از بازار

29 مهر 1400 ساعت 1:01

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی به همراه بازرسان از واحد های بزرگ تولیدی توزیعی و عمده فروشی بازید و بازرسی کرد.


رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی به همراه بازرسان از واحدهای بزرگ تولیدی توزیعی و عمده‌فروشی بازید و بازرسی کرد.
به گزارش کبنا، ارسلان عباسی گفت: بازرسی از واحدها، کارخانه‌ها، عمده‌فروشان و کارگاههای تولیدی و توزیعی در شهرستان بهمئی با حضور رییس تعزیرات حکومتی، روسای ادارات صمت و اتاق اصناف انجام گردید واحدهای مذکور از نزدیک مورد رصد و بازرسی قرار گرفتند.
وی بیان کرد: با توجه به وضعیت بازار و افزایش خودسرانه برخی اقلام مصرفی توسط سودجویان نظارت‌های ویژه بر اماکن تولیدی و توزیعی عمده‌فروشان در دستور کار اداره تعزیرات حکومتی و باز رسین و مسئولین ستاد تنظیم بازار این شهرستان قرار گرفت.
عباسی از تشکیل ۷ پرونده تخلفاتی برای متخلفین در این بازدید و بازرسی خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد ۵ پرونده گرانفروشی و دو پرونده نیز عدم ارائه فاکتورهای قانونی خرید بوده است.
عباسی اشاره کرد: نصب پارچه و پلمب واحدها و کارگاههای بزرگ تولیدی و توزیعی پاسخ تعزیرات حکومتی به متخلفینی است که به کرات در رعایت قوانین صنفی و بهداشتی کوتاهی می‌کنند.
رئیس اداره تعزیزات حکومتی شهرستان بهمئی در پایان ادامه داد: در کمسیون ستاد تنظیم بازار شهرستان مصوبه‌ای تصویب شد که به واحدهای فاقد پروانه در اسرع وقت رسیدگی و نسبت به تعطیلی و پلمپ آن واحدها اقدام شود.


کد مطلب: 440352

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/440352/2/بازدید-میدانی-رئیس-اداره-تعزیرات-حکومتی-بهمئی-بازار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1