تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۴۴۰۳۸۱
با حضور فرماندار صورت گرفت

جلسه بررسی مشکلات خبازان لنده برگزار شد+تصاویر

۰
کبنا ؛در راستای بررسی مشکلات خبازان شهرستان لنده و در پی تعطیلی برخی نانوایی ها به بهانه نبود آرد  جلسه ای با حضور فرماندار؛بخشدار مرکزی ؛جانشین فرماندهی انتظامی ؛سرپرست اتاق اصناف؛نماینده  صنعت معدن تجارت و خبازان برگزار گردید.
به گزارش کبنا فرماندار لنده در این نشست با اشاره به اینکه نان قوت لایموت بیشتر مردم است، تصریح کرد: نان از اساسی‌ترین کالاهایی است که باید در اختیار مردم قرار گیرد، همین امر هم باعث حساسیت بالاتر و محدودیت‌های بیشتر شغل نانوایی می‌شود، کوچکترین تغییر در کیفیت و کمیت نان باعث مشکلات زیادی می‌شود که جبران آنها بسیار سخت است.
تورج رزمجو اظهار داشت:تولید نان با کیفیت از خواسته‌های اصلی مردم لنده است که باید خبازان با رعایت مسائل مرتبط با ایمنی محیط کار، رعایت ساعت پخت نان اقدام و با کیفیت بیشتری فعالیت نمایند.
فرماندار لنده افزود: همه ما مدیون مردم هستیم و در مقابل اعتراضات و نارضایتهایی مردمی ما سر تعظیم فرود می اوریم و باید تلاشمون را مضائف کنیم.
وی هدف از تشکیل این جلسه را  ساماندهی و نظارت بر خبازیهای شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: در سال جاری  ۵۳۰ کیسه اراد به سهمیه شهرستان  اضافه شد.
تورج رزمجو ضمن تشکر از زحمات خبازان خطاب به آنها گفت: طوری برنامه ریزی کنید که با کسری ارد مواجه نشوید و  من بعد شاهد هیچگونه تعطیلی و نارضایتی مردمی در سطح شهرستان نباشیم در غیر اینصورت مجبور به تقلیل  یا حذف سهمیه آرد نانوایی متخلف خواهیم شد.

خبرنگار/ صابر عظیمی
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1