کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد

"فرماندار کهگیلویه"از بخش سوق بازدید کرد؛بررسی روند اجرایی مصوبات نیمه اول سال

29 مهر 1400 ساعت 22:38

فرماندار کهگیلویه اظهار کرد:همراه ائمه جمعه دهدشت و سوق،مدیران شهرستان،بخشدار سوق جهت بررسی روند اجرای مصوباتی که در نیمه اول سال بودجه آنها برآورد و تصویب شد از بخش سوق بازدید صورت گرفت.


روز چهارشنبه(۲۸ مهر ماه ۱۴۰۰)فرماندار کهگیلویه،امام جمعه دهدشت و برخی از مدیران شهرستان از بخش سوق بازدید کردند.
عمده مشکلات مردم روستاهای این بخش در حوزه راه،آب شرب،اینترنت،حوزه بهداشت،تجهیزات آموزشی مدارس بود.
فرماندار کهگیلویه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:همراه مدیران شهرستان،بخشدار سوق جهت بررسی روند اجرای مصوباتی که در نیمه اول سال بودجه آنها برآورد و تصویب شد از بخش سوق بازدید صورت گرفت.
دارا کریمی نژاد بیان کرد:در حوزه راه،برق،گاز،طرح هادی،حوزه های آموزش و بهداشت مشکلات را دیدیم ،مصوباتی داشتیم که بخشدار،دهیاران و مدیران را موظف به پیگیری این مصوبات کردیم.
وی افزود:بخش سوق به ویژه دژکوه زادگاه هنرمند جهانی"حسین پناهی" ظرفیت گردشگری و طبیعت گردی، حتی مذهبی دارد که امیدواریم با تلاش راهداری،مشکلات با توجه به مصوبات و بودجه صورت گرفته در اسرع وقت تا پیش از بارندگی رفع شود.
فرماندار کهگیلویه با اشاره به قطره چکانی بودن اعتبار پروژه های راه مطرح کرد:با سازمان مدیریت و برنامه ریزی و نماینده مردم در کهگیلویه تلاش کردیم که اعتبارات را افزایش دهیم که بتوانیم امسال مشکلات حوزه راه کم شود.
امام جمعه دهدشت،حجت الاسلام وحدانی فر هم اظهار کرد:مشاهد شد که اقتصاد روستاها دامداری است که نیاز به آب داشتند و قرار بر مدیریت کم ابی با همکاری مردم و مسوولان شد.
وحدانی با اشاره به اینکه مقرر شد در این سفر وعده های عملی به مردم داده شود گفت:با پیگیری فرماندار کهگیلویه مصوبات خوبی داشتیم که انشالله عملی میشود.
وی خدماتی از جمله آب، گاز و طرح هادی،مدارس-مرکز بهداشت و...را در برخی روستاها از خدمات نظام برشمرد و افزود:باید خدمات نظام در روستاها گفته شود.
امام جمعه دهدشت،معارضات اجتماعی را از دیگر مشکلات بخش سوق دانست و گفت:می طلبد با همکاری شوراهای روستا حل شود تا روند خدمت رسانی سریع تر شود.


کد مطلب: 440391

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/440391/2/فرماندار-کهگیلویه-بخش-سوق-بازدید-بررسی-روند-اجرایی-مصوبات-نیمه-اول-سال

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1