تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۲۹
کد مطلب : ۴۴۰۵۸۲
امروز؛

پیکر شهید موسی نوروزی وارد فرودگاه یاسوج شد

۱
کبنا ؛پیکر شهید موسی نوروزی از کارکنان نیروی انتظامی از سیستان و بلوچستان یاسوج انتقال و با استقبال مسئولین وارد فرودگاه یاسوج شد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز چهارشنبه (5 آبان ماه 1400) مراسم استقبال از پیکر پاک شهید والامقام ستوانیکم " موسی نوروزی " با حضور دکتر " سید علی احمد زاده" استاندار استان، سردار " کیقباد مصطفایی " فرمانده انتظامی استان، برخی از مسئولان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم در فرودگاه یاسوج برگزار شد.
گفتنی است در این مراسم "سید علی احمد زاده" ضمن ابراز همدردی با خانواده این شهید والامقام اظهار داشت: خوشبختانه جوانان غیور استان کهگیلویه و بویراحمد همیشه در دفاع از دین و مذهب و کشور نقش فعال دارند و ورود این شهید عزیز به استان این پیام را به همراه دارد که استان کهگیلویه وبویراحمد هنوز در دفاع از انقلاب جدی و پای کار است.
استاندار استان در پایان خاطرنشان کرد: ما قدردان این جوانان رشید و غیور هستیم  و در دل و قلب ما جای دارند و انشالله ورود این شهید عزیز به استان مبارک هست و به لطف خدا حتما برای استان خیر و برکت به همراه خواهد داشت.


در درگیری ماموران انتظامی با اشرار در شهر گلمورتی در استان سیستان و بلوچستان ستوان سوم موسی نوروزی اهل دیشموک به شهادت رسید و سه نفر از ماموران هم رزم این شهید هم مجروح شدند.
موسی نوروزی اهل روستای بردله از توابع بخش دیشموک است.
نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد مراسم تشییع و تدفین شهید والامقام ً موسی نوروزی ً راس ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه مورخه ششم آبان ماه جاری از جلوی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان کهگیلویه به سمت میدان مرکزی دهدشت برگزار می‌شود.
پیکر این شهید پس از قرائت نماز به محل سکونت (روستای بردله از توابع بخش دیشموک) برای تدفین انتقال داده می‌شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

صبحانه‌ای با طعم روحانی در دولت رئیسی

ضرغامی گویا بنا بر ترک عادت صبحانه‌های سیاسی‌اش ندارد؛ حتی حالا که در مقام وزارت میراث ...
معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

معلم نان ندارد، آموزش رمق ندارد

پنج میلیون و 800هزار تومان؛ متوسط حقوق فرهنگیان در سال 99. دریافتی‌ای که به گفته رئیس ...
خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

خاتمی و کروبی پس از سال‌ها روی جلد آمدند

مهدی کروبی و سیدمحمد خاتمی پس از یازده سال در نشست‌های جداگانه سخنرانی کردند که بازتاب‌های ...
1