کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بروز رسانی می شود /

آغاز مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان گچساران بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی / دادستان گچساران: اتابک تنهاترین فرماندار بود ( + تصاویر )

17 آذر 1400 ساعت 15:18

مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان گچساران با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
​​​​​​​


مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید شهرستان گچساران با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (چهارشنبه 17 آذرماه 1400) با حضور سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، ائمه جمعه شهرستان‌های باشت و گچساران، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی استانداری، دادستان شهر دوگنبدان و مسئولان استانی و شهرستانی مراسم معارفه فرماندار جدید گچساران برگزار شد.
در این مراسم روانبخش دیهیم به عنوان فرماندار گچساران معرفی و از خدمات علیرضا اتابک فرماندار سابق این شهرستان قدردانی شد.
حجت‌الاسلام ادیبان دادستان شهرستان گچساران در این آئین، اظهار داشت: از طرف خود و شورای تأمین، و به عنوان مدعی العموم از طرف مردم با فرهنگ گچساران خدمت میهمانان، به ویژه استاندار محترم و معاونین استاندار و نماینده مردم در مجلس خیرمقدم عرض می‌کنم.
ادیبان ضمن بیان حدیثی از ائمه اطهار گفت: هم و غم مسئولان ما باید خدمت باشد. کسانی که در راه خدمت به مردم تلاش کنند، در آخرت حریم امن خواهند داشت.
وی گفت: آقای اتابک با علم به اینکه مدت کوتاهی در این سمت خواهند بود، در این سمت حضور پیدا کردند. شاید از نظر فکری با آقای اتابک شباهت نداشته باشم، ولی واقعیت را باید گفت، ایشان به مسئولیت خود وابستگی نداشت، و تا شب گذشته به دنبال انجام امور مردم بودند، از همه مسائل در روستاها اطلاع داشت، ۲۴ ساعت جواب تلفنی مردم را می‌داد.
وی ضمن قدردانی از «اتابک» گفت: ایشان علاوه بر اینکه دلبستگی به پست خود نداشت، به دنبال رفع گرفتاری مردم بود. یکی از موفقیت‌های شورای تأمین در یک سال کذشته اجرای ۳ انتخابات بود، بدون اینکه پرونده کیفری تشکیل شود.
دادستان گچساران گفت: خیلی از تصمیماتی که در این مدت گرفته شد، پس از ۱۶ سال اخیر اتخاذ شد و نتیجه آن امنیت و آرامش منطقه بود.
ادیبان گفت: آقای اتابک تنهاترین فرماندار بود، چرا که از روزی که در اینجا حضور پیدا کرد، هیچ جناح سیاسی با ایشان همراه نبود، و فقط شورای تأمین را همراه خود داشتند، انتظار می‌رود تصمیمات شهرستان توسط کارگزار در شهرستان گرفته شود.
وی به موضوع شهردار دوگنبدان گریزی زد و گفت: توقع بنده از استاندار این است که شهردار شهر انتخاب شود، این شهر حتی یک روز نباید بدون شهردار باشد، اگر شهردار داشتیم خیلی از مشکلات کنونی را نداشتیم؛ مردم شبانه روز به خاطر مشکلات شهری به ما مراجعه می کنند.
دادستان شهرستان گچساران با اشاره به جمعیت زیادی در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران با اشاره به شیوع ویروس کرونا، گفت: می دانم که حتماً استاندار قلباً راضی نبود این جمعیت در اینجا جمع باشند، امیدواریم شیوه نامه‌های بهداشتی رعایت شود.

بیشتر بخوانید

اتابک فرماندار سابق گچساران: مدیران‌کل بعد از «تاجگردون» آدرس گچساران را فراموش کردند / آقایان من رفتم، اما زیر پای نخبگان استان را خالی نکنید / بدون وابستگی به کسی خدمت کردم / با موبایل و پاوربانکم از گچساران می‌روم، زمین نگرفتم / از تاجگردون تشکر می‌کنم

 


کد مطلب: 442136

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/442136/2/آغاز-مراسم-معارفه-فرماندار-جدید-شهرستان-گچساران-بدون-رعایت-پروتکل-های-بهداشتی-دادستان-اتابک-تنهاترین-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1