کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آیین تکریم و معارفه فرماندار گچساران

دادستان گچساران: اتابک تنهاترین فرمانداربود/آقای استاندار،گچساران باید دارای شهردار شود+تصاویر

17 آذر 1400 ساعت 22:14

اما در این مدت ذره ای ندیدم که اتابک نسبت به جایگاه خود وابستگی داشته باشد و تا آخرین لحظات برای خدمت به مردم تلاش کرده است.


حجت الاسلام محمد صدرا ادیبان در آئین تکریم و معارفه فرماندار گچساران اظهار کرد: چنین قدرانی شایسته  وحق کسی است که شبانه روز برای خدمت به مردم تلاش کرده است و از مردم برای چنین قدر شناسی تقدیر و تشکر می کنم.
ادیبان بیان کرد: این پست ها و جایگاه ها اگر برای خودمان باشد نه برای خدمت به مردم هیچ ارزشی نداشته و قطعا به اعتقاد ما نیز لطمه وارد می کند.
دادستان عمومی و انقلاب گچساران تصریح کرد: اشخاصی که در راه خدمت به مردم و ر فع گرفتاری آنها تلاش می کنند طبق احادیث در روز آخرت ایمن هستند.
حجت الاسلام ادیبان عنوان کرد: حدود یک سال در کنار آقای اتابک به عنوان فرماندار گچساران حضور داشتیم و در این مدت با وجود اینکه او می دانست مدت کوتاهی در این شهرستان حضور خواهد داشت  با این عقیده که جمهوری اسلامی و مردم نیاز دارند دراین نظام و در این سنگر خدمت کردند.
وی با اشاره به اینکه شاید از نظر تفکری با هم تفاوت های داشتیم،افزود: اما در این مدت ذره ای ندیدم که اتابک نسبت به جایگاه خود وابستگی داشته باشد و تا آخرین لحظات برای خدمت به مردم تلاش کرده است.
دادستان عمومی و انقلاب گچساران خاطر نشان کرد: وقتی مشکلات روستاها را به عنوان مدعی العموم مردم با او در میان می گذاشتم با اشراف اطلاعات دقیق و ارتباط خوبش با مردم منطقه برای رفع آنها گام بر می داشت و اگر کاری نمی توانست انجام دهد درب اتاقش به روی مردم باز و جوابگوی تلفن مردم بود و گره از کار مردم باز می کرد،که جا دارد از وی تقدیر و تشکر کرد.
 ادیبان بیان کرد: اتابک تنهاترین فرمانداری بود که وقتی در گچساران حضور پیدا کرد هیچ گروه سیاسی همراه وی نبود و موفقیتش فقط در حضور اعضای شورای تامین و اداری در کنار او بود، ماهمانطوری که در کنار آقای اتابک بودیم در کنار فرماندار جدید نیز خواهیم بود.
دادستان عمومی و انقلاب گچساران ادامه داد: در این مدت تصمیمات مهمی گرفته شد که گچساران پس از 16 سال یکی از امن ترین شهرستانها شناخته شده وکمترین جرم در آن رخ داده است.
 ادیبان اضافه کرد: آقای استاندار این دولت، یک دولت دستگاه قضا است و انتظار داریم پس از ماه ها گچساران دارای شهردار شود زیرا این شهرستان نباید حتی 1 ماه بدون شهردار باشد اما این شهرستان 5 ماه بدون شهردار است و مردم برای حل مشکلات خود به ما رجوع می کنند.
وی گفت: من شخصا لیستی از معابری که بدون روشنایی و لامپ هستند را تهیه کرده و امروزبه دفتر استانداری ارسال کردم، تا کنون اراده ای مبنی بر برطرف کردن انها نبوده اگر شهردار در گچساران وجود داشت دیگرشاهد چنین مشکلاتی نبودیم.
دادستان عمومی و انقلاب گچساران با اشاره به حضور مردم در این آئین اظهار کرد: جا دارد از حضور صمیمانه مردم تشکر کرد اما این جلسه مجوزی برای تجمع نخواهد بود و همچنان ممنوعیت ها را خواهیم داشت.
 
 ادیبان بیان کرد: اعضای شورای تامین خیلی از جلسات خود را تعطیل کرده و در هفته گذشته 3 قهوه خانه و تالار را جهت جلوگیری از شیوع کرونا پلمپ کردند.

گفتنی است: علیرضا اتابک یکی از نمونه ترین، توانمندترین و مردمی ترین فرمانداران گچساران بود که مردم گچساران از عملکرد و اخلاق وی بسیار رضایتمند و خرسند بودند و همچنین خیلی از صاحب نظران اعتقاد داشتند اتابک دیر به شهرستان گچساران آمده و اگر فرمانداری وی در زمان تاجگردون بود این شهرستان باتوجه به توانمندهای اتابک، پیشرفت چشمگیری داشت و همچنین از استاندار و مجمع نمایندگان استان انتظار میرود از توانمندی ها و تجربیات ارزشمند اتابک در استان و خارج از استان استفاده شود.
 


کد مطلب: 442154

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/442154/2/دادستان-گچساران-اتابک-تنهاترین-فرمانداربود-آقای-استاندار-باید-دارای-شهردار-شود-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1