کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفت‌وگوی رئیس دانشگاه آزاد واحد یاسوج با کبنانیوز مطرح شد؛

موفقیت‌های دانشگاه آزاد در رویدادهای ملی / احمدزاده: حالا دانشگاه آزاد را باور می‌کنم

11 خرداد 1401 ساعت 23:09

در رویداد ملی عصر امید که از 8 تا 11 خرداد 1401 در مصلی تهران برگزار شد، از دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد 40 تیم برگزیده و منتخب از هسته‌های فناور و خلاق، شرکت‌های دانش‌بنیان، گروه‌های پژوهشی، و ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها شرکت کردند و ایده‌ها و محصولات خود را به نمایش گذاشتند.


در رویداد ملی عصر امید که از 8 تا 11 خرداد 1401 در مصلی تهران برگزار شد، از دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد 40 تیم برگزیده و منتخب از هسته‌های فناور و خلاق، شرکت‌های دانش‌بنیان، گروه‌های پژوهشی، و ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها شرکت کردند و ایده‌ها و محصولات خود را به نمایش گذاشتند.
به گزارش کبنا، در آخرین روز نمایشگاه و رویداد ملی عصر امید در مصلی امام خمینی (ره) شرکت زیست بستر آزاد تکین دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج به عنوان یکی از یازده شرکت برتر رویداد ملی عصر انتخاب و صندوق پژوهش و فناوری سازمان مرکزی با عقد قرارداد این شرکت را تحت حمایت مالی خود قرار داد.
          
همچنین در دیدار و قرارداد منعقده بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج و مدیر عامل بانک رفاه مقرر شد بانک رفاه از شرکت‌های برگزیده واحد یاسوج به خصوص شرکت زیست آزاد تکین حمایت مالی انجام دهد.  در بازدیدهای سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و به دنبال برگزیده شدن شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحدیاسوج به عنوان یکی از ١١ شرکت برتر، یکی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی حمایت ۵ میلیاردی خود را از طرح‌های برگزیده واحد یاسوج در رویداد ملی عصر امید به ویژه شرکت زیست بستر آزاد تکین اعلام کرد. درحاشیه رویدا دملی عصر امید قرارداد همکاری‌های علمی، پژوهشی و فناوری میان روسای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان به امضا رسید.
در همین راستا رحیم اکرامی رئیس دانشگاه آزاد یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنانیوز از موفقیت‌های دانشگاه آزاد سخن گفت. وی اظهار داشت: در راستای برگزاری رویداد ملی عصر امید، دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با 40 تیم برگزیده و منتخب از هسته‌های فناور و خلاق، شرکت‌های دانش‌بنیان، گروه‌های پژوهشی، و ایده‌ها و استارت‌آپ‌ها در این رویداد از 8 تا 11 خردادماه 1401 در مصلی تهران شرکت کردند و ایده‌ها و محصولات خود را به نمایش گذاشتند.

اکرامی عنوان کرد: در این نمایشگاه، ایده‌ها و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه شخصیت‌های ملی از جمله معاونت علمی و فناری ریاست جمهوری و شخصیت‌های استانی همچون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون اقتصادی او قرار گرفت و در نتیجه بیش از 10 تفاهم‌نامه همکاری بین صندق‌ها و نهادهای مالی مستقر در نمایشگاه و برخی از بانک‌ها از جمله بانک رفاه و دانشگاه آزاد اسلامی جهت حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و هسته‌های فناور منعقد شده است.
رئیس دانشگاه آزاد یاسوج گفت: در داوری تیم‌های ما در این رویداد ملی، 10 تیم به مرحله نهایی جهت داوری راه یافتند که غالباً اساتید دانشگاه هستند.
اکرامی تصریح کرد: سه نفر از اساتید داتنشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در جشنواره فرهیختگان به عنوان اساتید برگزیده در حوزه فناوری و مقاله برتر در جشنواره فرهیختگان برگزیده و مورد تقدیر قرار گرفتند.
گفتنی است جشنواره فرهیختگان سالی یک بار در سطح ملی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود و اساتید دانشگاه برگزیده در سطح ملی در تألیف کتاب، ایده و فناوری و مقالات برتر مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
یادآور می‌شود این موفقت‌ها می‌تواند موجب ایجاد انگیزه برای هیئت علمی و دانشجویان جهت فعالیت در حوزه فناوری شود.

اکرامی رئیس دانشگاه آزاد نیز در این باره اظهار داشت: احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید بیش از 2 ساعته‌ای که از  شرکت‌ها و غرفه‌ها داشت، گفت: واقعا من الأن دانشگاه آزاد را باور می کنم؛ من نمی‌دانستم دانشگاه آزاد اینقدر ظرفیت و توانایی دارد و چنانچه حمایت شود می‌تواند تأثیرگذار باشد.
به گزارش کبنا، احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، عسکری معاون اقتصادی استاندار، طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامي و ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان و صنعتگران و پژوهشگران کشوری، از غرفه‌های شرکت‌های دانش بنیان و فناوران  دانشگاه آزاد اسلامی استان شرکت کننده در رویداد ملی عصر امید بازدید و از نزدیک با آنها به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.


کد مطلب: 448669

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/448669/2/موفقیت-های-دانشگاه-آزاد-رویدادهای-ملی-احمدزاده-حالا-باور-می-کنم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1