کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت روز دهیاری‌ها صورت گرفت

تجلیل از دهیاران بخش مرکزی شهرستان گچساران به مناسبت روز دهیار(+ پیام تبریک، تصاویر)

14 تير 1401 ساعت 23:56

بی تردید، خدمتگزاری بی منت به مردم شریف ایران اسلامی و فراهم نمودن امکان مشارکت حداکثری آن‌ها در اداره امور جامعه، از جمله آرمان‌های والا و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نقش بسزایی در این خصوص دارند


علی محمد آقایی بخشدار بخش مرکزی شهرستان گچساران و احمد باهوش رئیس شورای بخش شهرستان در پیامی سالروز تاسیس دهیاریها را به دهیاران روستاهای بخش مرکزی تبریک گفتند.
براساس همین گزارش: علی محمد آقایی بخشدار بخش مرکزی شهرستان گچساران و احمد باهوش رئیس شورای بخش شهرستان با حضور در روستاها  از دهیاران( مهناز قلی زاده دهیار آبشیرین، صمد اسدی دهیار شهرک جنگ زدگان امام زاده جعفر، حاتم حقگو دهیار دیل، مهدی مهرابی دهیار هفت چشمه لیشتر) به نمایندگی از دهیاران تجلیل بعمل آوردند.

به گزارش کبنانیوز: متن پیام بدین شرح می باشد.

بسمه تعالی

بی تردید، خدمتگزاری بی منت به مردم شریف ایران اسلامی و فراهم نمودن امکان مشارکت حداکثری آن‌ها در اداره امور جامعه، از جمله آرمان‌های والا و دستاوردهای  نظام مقدس جمهوری اسلامی است که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نقش بسزایی در این خصوص دارند.
امروزه شهرها و روستاها نه فقط به لحاظ وسعت و میزان جمعیت بلکه به لحاظ حجم و تنوع فعالیتها و ارزشهای فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان هستند و برنامه ریزی و مدیریت در این مناطق باید به گونه‌ای تنظیم شود که علاوه بر ارائه خدمات مناسب به توسعه اجتماعی وفرهنگی نیز کمک کند. شهرداری‌ها و دهیاریها به عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی همواره در خدمت به اقشار مختلف مردم مطرح و مورد توجه بوده‌اند که با تنوع ارائه خدمات آنها در مسیرخدمتگزاری به مردم قابلیت‌ها و ظرفیتهای قابل ملاحظه داشته‌اند.
چهاردهم تیرماه بنام «روز شهرداری و دهیاری» فرصتی مغتنم است تا از تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه شهرداران و دهیاران که در سنگر خدمت رسانی به جامعه شهری و روستایی هستند، تقدیر شود. اینجانبان ضمن تبریک و گرامی داشت این روز، از زحمات بی شائبه دهیاران تلاشگر و زحمتکش در روستاهای بخش مرکزی شهرستان گچساران و همچنین پرسنل خدوم و همیشه در صحنه شهرداری و  شهردار  انقلابی شهر  که در توسعه، عمران و آبادانی روستاها و شهر تلاش می‌کنند، تشکر و قدر دانی می‌کنیم و توفیق روز افزون این عزیزان را ازدرگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

من الله توفیق

علی محمد آقایی بخشدار مرکزی گچساران، احمد باهوش رییس شورای بخش شهرستان

 


کد مطلب: 449967

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/449967/2/تجلیل-دهیاران-بخش-مرکزی-شهرستان-گچساران-مناسبت-روز-دهیار-پیام-تبریک-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1