تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۶
کد مطلب : ۴۴۹۹۶۷
به مناسبت روز دهیاری‌ها صورت گرفت

تجلیل از دهیاران بخش مرکزی شهرستان گچساران به مناسبت روز دهیار(+ پیام تبریک، تصاویر)

۱
کبنا ؛علی محمد آقایی بخشدار بخش مرکزی شهرستان گچساران و احمد باهوش رئیس شورای بخش شهرستان در پیامی سالروز تاسیس دهیاریها را به دهیاران روستاهای بخش مرکزی تبریک گفتند.
براساس همین گزارش: علی محمد آقایی بخشدار بخش مرکزی شهرستان گچساران و احمد باهوش رئیس شورای بخش شهرستان با حضور در روستاها  از دهیاران( مهناز قلی زاده دهیار آبشیرین، صمد اسدی دهیار شهرک جنگ زدگان امام زاده جعفر، حاتم حقگو دهیار دیل، مهدی مهرابی دهیار هفت چشمه لیشتر) به نمایندگی از دهیاران تجلیل بعمل آوردند.

به گزارش کبنا نیوز: متن پیام بدین شرح می باشد.

بسمه تعالی

بی تردید، خدمتگزاری بی منت به مردم شریف ایران اسلامی و فراهم نمودن امکان مشارکت حداکثری آن‌ها در اداره امور جامعه، از جمله آرمان‌های والا و دستاوردهای  نظام مقدس جمهوری اسلامی است که شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نقش بسزایی در این خصوص دارند.
امروزه شهرها و روستاها نه فقط به لحاظ وسعت و میزان جمعیت بلکه به لحاظ حجم و تنوع فعالیتها و ارزشهای فرهنگی و اجتماعی دارای اهمیت فراوان هستند و برنامه ریزی و مدیریت در این مناطق باید به گونه‌ای تنظیم شود که علاوه بر ارائه خدمات مناسب به توسعه اجتماعی وفرهنگی نیز کمک کند. شهرداری‌ها و دهیاریها به عنوان یک نهاد عمومی با ساختار خدماتی و اجرایی همواره در خدمت به اقشار مختلف مردم مطرح و مورد توجه بوده‌اند که با تنوع ارائه خدمات آنها در مسیرخدمتگزاری به مردم قابلیت‌ها و ظرفیتهای قابل ملاحظه داشته‌اند.
چهاردهم تیرماه بنام «روز شهرداری و دهیاری» فرصتی مغتنم است تا از تلاش شبانه روزی و ایثارگرانه شهرداران و دهیاران که در سنگر خدمت رسانی به جامعه شهری و روستایی هستند، تقدیر شود. اینجانبان ضمن تبریک و گرامی داشت این روز، از زحمات بی شائبه دهیاران تلاشگر و زحمتکش در روستاهای بخش مرکزی شهرستان گچساران و همچنین پرسنل خدوم و همیشه در صحنه شهرداری و  شهردار  انقلابی شهر  که در توسعه، عمران و آبادانی روستاها و شهر تلاش می‌کنند، تشکر و قدر دانی می‌کنیم و توفیق روز افزون این عزیزان را ازدرگاه خداوند متعال مسئلت داریم.

من الله توفیق

علی محمد آقایی بخشدار مرکزی گچساران، احمد باهوش رییس شورای بخش شهرستان

 
نام شما

آدرس ايميل شما

بهزادی ریس شورای دیل
Iran, Islamic Republic of
امروز که به نام روز دهیار نامگذاری شده الحق این سفیران روستاها که شبانه روز در خدمت مردمان نجیب وشریف روستاها هستند وبه عنوان خادم زحمت میکشند وبه عنوان فردی دلسوز برای ابادانی روتا کار میکنند لذا این جانب از دولتمردان قوه مجریه ومقننه میخواهم که دولت برای این سفیران باتوجه به اینکه انها عمر جوانی انها در عمران وابادانی روستا میگزرد وسن انه بالا میرود ترتیبی اتخاذ شوند تا نسبت به پایداری شغل انها سروسامان گردد چون انها افرادی کاردان واموزش دیده از قوانینشهرداریها ودهیاریها هستند واین روز بزرگ را به تمام دهیاران کشور عزیز ایران واستان کهگیلویه وبویر احمد وروستاهای عزیز وشریف گچساران وبه دهیار عزیز وگرانقدر که بیش از دودوره برادر مهندس حاتم به عنوان دهیار روستای دیل در کنار اعضای محترم شورای اسلامی دیل شبانه روز خدمت کرده تبریک عرض مینمایم وتوفیق روز افزون ایشان را از خداوند منان خواهان وخواستارم سایه مقام معظم رهبر فرزانه انقلاب مستدام باد علی بهزادی ریس شورای اسلامی دیل
شهروند
Romania
جای این کارا بیان ب بهداشت همون روستاهایی ک از دهیارش تقدیر شده رسیدگی کنین.ب وضعیت خیابوناش.ب فاضلابش و.... فقط نشستین و برا خودتون عکس میندازین و کادو و تقدیر و.... جای تاسف داره
Iran, Islamic Republic of
سلامو.وقت بخیر .شماره دهیار مظفر آباد میخاستم
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1