تاریخ انتشار
سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب : ۴۵۰۷۶۱
جهت آشنایی با قوانین مدیریت بحران برگزار شد

دومین نشست ویدیو کنفرانس آموزشی مدیریت بحران + نشست اضطراری مدیریت بحران در فرمانداری لنده

۰
کبنا ؛جلسه آموزشی آشنایی با قانون مدیریت بحران به صورت ویدئو کنفرانس در سطح استانی و شهرستانی با حضور اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استانی و ستاد مدیریت بحران شهرستانی برگزار گردید.
به گزارش کبنا نیوز؛ با توجه به شرایط اضطراری این روزهای کشور و هم چنین استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان لنده نشست اضطراری مدیریت بحران همراه با نشست آموزشی مدیریت بحران به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.
فرماندار لنده در این نشست اضطراری گفت: سطح هشداری که برای استان ما اعلام شده سطح نارنجی است و این به منزله این است که خطر در کمین است.
جلال دانش افزود: تمامی دستگاههای عضو ستادبحران شهرستان باتجهیزات، ماشین آلات ونیروی انسانی مکفی وماهر از تاریخ ۴/۵/۱۴۰۱ تا پایان تاریخ ذکرشده واعلام وضعیت سفید بصورت شبانه روزی آماده باش کامل باشند. 
وی گفت: تمامی مرخصیها وماموریتهای مدیران واعضا ستادبحران دربازه زمانی ذکر شده لغو و با برنامه ریزی مدونی بصورت شیفتی درمحل کارخود حضور داشته باشند.

فرماندار دانش تاکید کرد: هیچگونه قصور یاسهل انگاری از اعضا ستاد بحران بویژه دستگاه‌های امدادی وخدماتی پذیرفته نیست، لذا این قبیل نهادها و ادارات نواقصات وکمبودهای احتمالی خود را از هم اکنون مرتفع نمایند. 
دانش ادامه داد: همه ادارات بخصوص ادارات جهادکشاورزی، دامپزشکی، امورعشایر، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها شوراها هشدارهای لازم را به عموم مردم بویژه کشاورزان، دامداران، عشایر وسایر جامعه هدف اعلام نموده و برای اطمینان از رعایت توصیه‌ها از هم اکنون بصورت میدانی نظارت وکنترل نمایید. ((امتناع از توقف و تردد درحاشیه رودخانه‌ها ومسیل ها، امتناع از صعود به ارتفاعات، تقویت اطمینان بخش محل‌های اسکان‌های موقت، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از ترکیدن حوضچه‌های طرح ماهی و خسارات احتمالی به باغات و مزارع کشاورزی، انتقال وجابجایی دام‌ها و سکونتگاههای موقت ناایمن از قله کوهها و حاشیه رودخانه‌ها به نقاط امن و مطمئن و.....))
فرماندار لنده افزود: شهرداری و دهیاری‌ها نسبت به پاک سازی کانال‌ها و آبراهه‌ها و دهانه پل‌های ارتباطی راهها و معابر اقدام نمایند.
دانش در ادامه عنوان کرد: دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق و گاز و مخابرات، شبکه‌های خدماتی مربوطه که در برخی روستاها یامحلات شهری ایمنی کمتری دارند یا احتمال قطع جریانهای خدماتی فوق متصور هست را از هم اکنون تقویت یا تمهیدات لازم را برای جلوگیری از چنین اتفاقی بیاندیشند.
جلال دانش تاکید کرد: تلفن موبایل همه اعضا ستاد بحران شبانه روز روشن و ازحالت سایلنت خارج باشند و برای مواقع اضطراری جانشین خود را نیز معرفی نمایند. تلفن ثابت اداره مربوطه نیز باید بصورت شبانه روز پاسخگو باشد.
دانش در پایان گفت: همه اعضا ستاد بحران وظیفه اطلاع رسانی و توجیه جامعه هدف خود را به فراخور وظیفه سازمانی بعهده دارند و تمهیدات لازم برای پیشگیری و مقابله با هرگونه بحران احتمالی را می‌بایست اتخاذ نمایند و دراین زمینه ائمه جمعه و جماعات محترم نیز همراهی لازم را برای اطلاع رسانی عمومی و توجیه مردم  ازطریق مقتضی (تریبون‌ها و....) داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1