تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۴۵۱۳۸۵
کبنا گزارش می دهد:

آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه ناحیه سپاه گچساران برگزار شد + تصاویر

۱
کبنا ؛آیین تودیع و معارفه مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه ناحیه سپاه شهرستان گچساران با حضور حجت الاسلام حکمتی نیک مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنا از گچساران، امروز یکشنبه (۲۳ مردادماه ۱۴۰۱) در این آیین، محقق‌زاده فرمانده سپاه ناحیه گچساران ضمن تقدیر از حضور مسئولان استانی و شهرستانی گفت: حجت الاسلام موسوی به مسئولیت بالاتری حضور پیدا کرده‌اند که جای تبریک و خوشحالی دارد.
حجت الاسلام رشیدی کیا امام جمعه موقت شهرستان گچساران در این نشست گفت: مکتب حسین (ع) را همواره جلوی راه خود قرار دهید و هیچ گاه از این تبلیغ دست نکشید و کوتاه نیایید.
وی گفت: در گچساران پتاسیل‌های بسیار زیادی وجود دارد، حجت الاسلام عرفانی این پتانسیل‌ها را مورد توجه قرار دهید، بویژه که تا روز‌های آینده این شهرستان معبر عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) خواهد بود.  
حجت الاسلام حکمتی نیک نماینده ولی فقیه  ناحیه کل سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار کرد: یکی از عرصه‌های جهاد تبیین، تبیین زوایای فرهنگ و تاریخ ساز عاشورا است، ضرورت دارد این عرصه ارزشمند برای افکار عمومی بیان شود.  
وی گفت: دو خطر عمده همواره در جهان اسلام ممکن است به وجود بیاید که باید این خطرات را بشناسیم و برای مبارزه آن به جهاد بپردازیم.
اولین خطر، خطر دشمن بیرونی است که خارج از مرز‌های اعتقادی نظام اسلام است.
دومین خطری که منظومه نظام اسلامی را تهدید می‌کند، خطر اضمحلال تفکر اسلامی درون نظام اسلام است، در صورت بی‌تفاوتی مسلمانان و بی‌توجهی این خطر تهدیدکننده است.
حجت الاسلام حکمتی نیک گفت: جهاد، مقاومت، استقامت تنها راه مبارزه با دشمن است.  
وی بیان کرد: این دو تهدید دامن گیر جامعه اسلامی در سال‌های ابتدایی اسلام شد، که حضرت اباعبدالله الحسین به مبارزه و جهاد در مقابل دشمنان خود پرداخت.
حجت الاسلام حکمتی نیک گفت: ما پیرو مکتب عاشورا هستیم، و عاشورا یک مکتب است، امروز سرزمین اسلامی ما کربلا است و  روز‌های ما روز عاشورا است، جهاد فرهنگی، جهاد فیزیکی، جهاد اقتصادی و همچنین جهاد تبیین وظایف ما است.
وی گفت: مدیریت اصولی دارد، شاخص‌هایی برای مدیر انقلابی برشمرده شده است، مدیریت ارزشمند است، و مدیران باید آفت‌های مدیریتی را شناسایی کند و حوزه مدیریتی خود را عاری از آفت کند.
حجت الاسلام حکمتی نیک بیان کرد: مدیر خوب مدیری است که زیاد به فکر عبرت گرفتن از دیگران باشد، خوبی‌ها و ایرادات مدیران قبلی را ببیند و رفع ایرادات کند.
وی گفت: انتظار است نمایندگی جدید حجت الاسلام عرفانی ناحیه تعامل خوبی با مسئولان درون سپاه و همچنین مسئولان بیرونی و نیرو‌های انقلابی  داشته باشند.
در این آیین حجت الاسلام سید الله بخش موسوی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه گچساران تودیع و حجت الاسلام محمدهادی عرفانی به عنوان جایگزین وی معارفه شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سعی شود در حوزه نمایندگی ولی فقیه از افراد باسوادتری استفاده شود
Iran, Islamic Republic of
صدحیف که این آمد وصدحیف که آن رفت ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

مرعشی: اگر قرار بود رئیسی و قالیباف رئیس دو قوه شوند، خب چرا آنها را جابجا گذاشتید؟!

حسین مرعشی می گوید: حتماً قالیباف بهتر از نبویان یا رسایی می‌تواند مجلس را اداره کند،...
آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

آینده خاورمیانه در گرو پیروز بزرگ نبرد پنهان پسرعموهای منطقه

جنگ اوکراین و درگیری 5 ماهه اسرائیل و حماس تمام معادلات منطقه و جهان را تغییر داده است....
تیشه به ریشه پول ملی

تیشه به ریشه پول ملی

اخیرا یکی از نمایندگان مجلس از لایحه‌‌‌ای موسوم به «حجاب و عفاف» رونمایی کرده است که ...
1