کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همزمان با سراسر کشور و با حضور فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

رزمایش طرح ارتقای امنیت اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در ایام نوروزی / بکارگیری حداکثر توان برای پیشگیری از وقوع سرقت

5 فروردين 1402 ساعت 9:45

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای رزمایش طرح ارتقای امنیت اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور خبر داد.


فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از اجرای رزمایش طرح ارتقای امنیت اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور خبر داد.
به گزارش کبنانیوز از یاسوج، امروز شنبه (۵ فروردین ماه ۱۴۰۱) سردار کیقباد مصطفایی گفت: همزمان با سراسر کشور رزمایش طرح ارتقای امنیت اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.
سردارمصطفایی گفت: به تأسی از مجموعه فراجا مجموعه انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد طرح نوروزی را در دو مقطع زمانی از تاریخ ۲۴ اسفندماه در حوزه پلیس راه و راهور با هدف کنترل وضعیت راه‌ها و محور‌های مواصلاتی درون و برون شهر‌ها و از تاریخ ۲۷ اسفندماه نیز طرح نوروزی را در دست انجام دارد.
وی گفت: امروز هفتمین روز از اجرای طرح نوروزی استان می‌گذرد و ۲۳۷ گشت انتظامی را در سطح استان راه‌اندازی کرده‌ایم که از این تعداد بخشی به عنوان گشت خودرویی و بخشی به عنوان گشت پیاده هستند.
وی گفت: ۱۴۴ گشت نوروزی شامل ۷۸ گشت پیاده و ۶۶ گشت خودرویی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.
سردار مصطفایی افزود: در حوزه پلیس راه ۶۷ تیم بصورت محسوس و نامحسوس، که ۵۳ گشت خودرویی محسوس و ۱۴ گشت نامحسوس در حال کنترل محور‌های مواصلاتی استان هستند.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: یگان ویژه نیز در طرح حضور دارند و بنا است که از حداکثر توان این نیرو‌ها برای پیشگیری از وقوع سرقت‌ها استفاده شود.
سردار مصطفایی گفت:‌امیدواریم بتوانیم احساس امنیت اجتماعی را بالاتر ببریم و مردم اطمینان خاطر داشته باشند و نگرانی بابت عدم حضورشان در منزل نداشته باشند، هر چند که مردم نیز باید مراقبت‌های لازم را انجام دهند.
وی گفت: پیشگیری از وقوع سرقت‌ها و کشف اموال مسروقه، برخورد با معتادین متجاهر و جمع‌آوری خرده فروشان مواد مخدر از جمله اقدامات پلیس در این طرح است.
سردار مصطفایی اظهار کرد: محور سوم اقدامات ویژه پلیس در جریان تعطیلات نوروز پیشگیری از وقوع تصادفات و کاهش تلفات جاده‌ای است که با حضور حداکثری پلیس انتظامی استان در ابعاد مختلف امنیتی از عملکرد خوبی برخوردار بودیم.
سردار مصطفایی افزود: رزمایش امروز متمم اجرای طرح نوروزی است که از سوی فرمانده فراجا در تمامی استان‌ها اجرایی می‌شود.
وی گفت: در طول مدت گذشته مواردی از دستگیری سرقت‌ها انجام گرفته و مواردی از استرداد اموال مال باختگان نیز صورت گرفت.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این طرح با هدف پیشگیری از وقوع سرقت‌ها و ارتقای احساس امنیت اجتماعی تا ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.


کد مطلب: 460194

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/460194/2/رزمایش-طرح-ارتقای-امنیت-اجتماعی-استان-کهگیلویه-بویراحمد-ایام-نوروزی-بکارگیری-حداکثر-توان-پیشگیری-وقوع-سرقت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1