کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از‌ ایستگاه پمپاژ آبرسانی امامزاده جعفر و تنگ ملاقون شهر دوگنبدان مطرح شد

دلایل قطعی چند ساعته آب گچساران به روایت استاندار

15 خرداد 1402 ساعت 19:48

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مواردی که باعث قطعی چند ساعته آب شهرستان گچساران می‌شود، هر چه سریعتر رفع شود.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مواردی که باعث قطعی چند ساعته آب شهرستان گچساران می‌شود، هر چه سریعتر رفع شود.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در بازدید از‌ ایستگاه پمپاژ آبرسانی امامزاده جعفر و تنگ ملاقون شهر دوگنبدان قطعی مکرر برق، افت ولتاژ، فرسودگی خط انتقال و وجود تخلفات در انشعابات را از عمده دلایل قطعی چند ساعته آب در شهرستان گچساران دانست.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تماس تلفنی با مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: قطعی مکرر برق که برخی مربوط به انتقال برق از سد چم‌شیر است مشکلاتی برای پمپاژ دشت امامزاده جعفر ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: قطعی برق باعث شده پمپاژ‌های ۱۰ حلقه چاه انتقال آب از دشت امامزاده جعفر به گچساران و روستا‌های اطراف برای چند ساعت از مدار خارج شوند لذا تدابیری اتخاذ شود که با هر قطعی برق پمپاژ‌های انتقال آب از مدار خارج نشود و مردم برای تأمین آب شرب با مشکل مواجه شوند.
وی با اشاره به افت ولتاژ برق دشت امامزاده جعفر گفت: سریعاً گروهی از شرکت توزیع نیرو‌های برق استان برای بررسی این مشکل اعزام شوند و این مورد هر چه سریعتر رفع شود.
احمدزاده همچنین در تماس با مصلح مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی مشکلات باعث شده گچساران با تنش آبی مواجه شود.
وی بیان کرد: وزیر نیرو به مدیرعامل شرکت آب کشور و همچنین صالحی مدیرعامل آبفای کهگیلویه و بویراحمد دستور داد تنش آبی در این شهرستان هر چه سریعتر رفع و موتورپمپ و خط انتقال برای شهرستان طراحی شود.
‌استاندار کهگیلویه و بویراحمد پس از شنیدن اقدامات صورت گرفته توسط آب منطقه‌ای استان گفت: مشکلی برای تأمین آب گچساران از سد کوثر نیست و تنها مشکل در خط انتقال است که باید رفع شود.


کد مطلب: 463215

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/463215/2/دلایل-قطعی-چند-ساعته-آب-گچساران-روایت-استاندار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1