کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با هدف نشاط و تشویق روستاییان به ورزش

دو خانه ورزش در روستاهای شهرستان لنده افتتاح شد+تصاویر

28 آبان 1402 ساعت 17:38

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی لنده از افتتاح دو خانه ورزش در دو روستای شهرستان لنده خبر داد.


با حضور بخشداران مرکزی و موگرمون،مدیر اداره ورزش و جوانان لنده،رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و رئیس هیئت فوتبال لنده،دو خانه ورزش روستایی در دو روستای لنده افتتاح شد.

به گزارش کبنانیوز؛ رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان لنده گفت: این خانه های ورزش را با تلاش و رایزنی از هیئت استانی و اداره کل ورزش و جوانان استان برای شهرستان لنده اختصاص دادیم.
عظیمی افزود: خوشبختانه این خانه های ورزش را طی روزهای گذشته در دو روستای چهارراه آل طیب در بخش مرکزی و روستای شیتاپ در بخش موگرمون افتتاح و در اختیار ورزشکاران و روستاییان قرار دادیم.
وی گفت: با این دو خانه ورزش تاکنون آمار خانه ورزش در روستاهای شهرستان لنده به عدد ۱۰ رسید و در اختیار دهیاری این روستاها قرار گرفت و در آینده تلاش خواهیم کرد خانه های ورزش بیشتری را برای شهرستان لنده در نظر بگیریم.
صابر عظیمی ادامه داد: در بعضی از روستاها مشکل جایگاه برای اسکان وسایل ورزشی داشتیم که با همکاری اداره آموزش و پرورش و ریاست این اداره مکان های مناسبی در اختیار ورزشکاران قرار گرفت که از این بابت از ریاست محترم آموزش و پرورش و مجموعه همکاران تقدیر و تشکر میکنیم و در ادامه به همکاری ایشان نیازمندیم.
عظیمی گفت: این خانه های ورزش روستایی دارای وسایل ورزشی از قبیل،تنیس روی میز،فوتبال دستی بزرگ شش نفره،دارت،شطرنج،بدمینتون،وسایل والیبال و تشک برای ورزشهای رزمی است که استفاده از آنها برای ورزشکاران روستایی کاملا رایگان خواهد بود.
وی در پایان از همکاری خوب مدیر اداره ورزش و جوانان لنده،مدیرکل ورزش و جوانان استان،رئیس هیئت ورزش روستایی و بومی محلی استان و بخشداران محترم مرکزی و موگرمون تقدیر و تشکر کرد.

تصاویر تکمیلی را در زیر مشاهده میکنید.


کد مطلب: 469476

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/469476/2/دو-خانه-ورزش-روستاهای-شهرستان-لنده-افتتاح-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1