کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جمع مردم روستای سرخمزون دشت‌روم؛

فیلم و تصاویر| بویراحمد بزرگ نیاز به وحدت، همدلی و تعامل دارد، بیایید از تقابل و تخریب دست برداریم / باید این بساطی که بعضی آن را تبدیل به دکان کرده‌اند جمع شود / زیر سایه ندای وحدت مردم بویراحمد به نقطه‌ای می‌رسند که پسرفت و عقب‌ماندگی را تبدیل به پیشرفت و آبادانی کنند / روشنفکر چرا دسته‌گل را به منتظریان داد؟

30 دی 1402 ساعت 22:08

نماینده فعلی مردم بویراحمد دنا و مارگون گفت: بویراحمد بزرگ هم‌اکنون نیاز به وحدت همدلی و تعامل دارد، بیایید از تقابل و تخریب دست برداریم و در سایه تعامل و همدلی فردایی بهتر به فرزندانمان هدیه کنیم.


نماینده فعلی مردم بویراحمد دنا و مارگون گفت: بویراحمد بزرگ هم‌اکنون نیاز به وحدت همدلی و تعامل دارد، بیایید از تقابل و تخریب دست برداریم و در سایه تعامل و همدلی فردایی بهتر به فرزندانمان هدیه کنیم.
     

به گزارش کبنانیوز، مهدی روشنفکر در جمع بخشی از مردم روستای سرخمزون دشت‌روم با اشاره به اینکه این دیار سرزمینی است که در آن امثال شهید کرامت ایزدپناه و کی اسماعیل مظفری‌ها رشد پیدا کرده‌اند و امروز هزاران نفر نظیر این افراد که مؤثر و اثر ساز هستند پرورش یافته‌اند، اظهار کرد: تاریخ روایت‌گر حماسه‌ها و شجاعت دلیرردان و شیرزن شیرزنان دشتروم  بوده و است، دشت و روم نیز همانگونه که از نامش پیداست بخشی از تاریخ را در دل خود به یادگار دارد بویراحمد به واسطه مردانگی و شجاعت و غیرت زنان و مردانش در تاریخ نام و نشان خاص خود را دارد.
وی افزود: از آغاز ندای وحدت سعی کردم که همگرایی در بویراحمد بزرگ شکل بگیرد، افزود: از آغاز خواستار عبور از مرزبندی‌های کاذب جغرافیایی بوده و گفتم که باید این بساطی که بعضی آن را تبدیل به دکان کرده‌اند جمع شود تا مردم کنار هم و با هم تلاش کنند در شأن و شوکت آیندگان درست کنند.
نامزد انتخاباتی مجلس در شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، گفت: امروز شاهد هستیم که در زیر سایه ندای وحدت مردم بویراحمد دارند به نقطه‌ای می‌رسند که این پسرفت و عقب‌ماندگی را تبدیل به پیشرفت و آبادانی کنند.
وی افزود: امروز من میهمان دیاری هستم که فرزند این دیار در رقابت انتخاباتی رقیب بنده است و من این دسته گل را به پاس رسم ادب و به احترام مردم نجیب دشتروم  تقدیم وی می‌کنم تا شاهدی باشد برای مبارزه با عده‌ای که درصدد هستند تا با علیا و سفلی بین این مردم دو دستگی و نفاق ایجاد کنند.
روشنفکر تصریح کرد: تاریخ شهادت می‌دهد که مردمان زیر چتر ندای وحدت قدم برمی‌دارند، خیرخواه و دلسوزانه دنبال گام برداشتن برای آبادانی و پیشرفت این دیار هستند.
وی خاطرنشان کرد: منشور ندای وحدت مبنی با مردم بودن، در بطن مردم بودن، صادقانه رفتار کردن با مردم است.
نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران امروز در یکی از خاص‌ترین شرایط خاص خود قرار دارد، دشمنان از هر گوشه‌ای در صدد ایجاد خسارت و ضربه به ایران اسلامی هستند.
وی تصریح کرد: مطابق گفتمان امامین انقلاب اسلامی  مشارکت حداکثری در انتخابات می‌تواند  تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کند و همه باید در ایجاد شور و نشاط انتخابات برای مشارکت حداکثری پای کار باشند.
روشنفکر خاطرنشان کرد: بویراحمد بزرگ هم‌اکنون نیاز به وحدت همدلی و تعامل دارد، بیایید از تقابل و تخریب دست برداریم و در سایه تعامل و همدلی فردایی بهتر به فرزندانمان هدیه کنیم.


کد مطلب: 471611

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/471611/2/فیلم-تصاویر-بویراحمد-بزرگ-نیاز-وحدت-همدلی-تعامل-بیایید-تقابل-تخریب-دست-برداریم-باید-این-بساطی-بعضی-تبدیل-دکان-کرده-اند-جمع-شود-زیر-سایه-ندای-مردم-نقطه-ای-می-رسند-پسرفت-عقب-ماندگی-پیشرفت-آبادانی-کنند-روشنفکر-چرا-دسته-گل-منتظریان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1