کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

تصاویر و فیلم| منتظریان در روستای توت‌نده، نصف‌النهار سیاسی بویراحمد

19 بهمن 1402 ساعت 16:21

جشن عید مبعث با حضور نادر منتظریان، چهره شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در روستای توت‌نده از توابع شهرستان دنا برگزار شد. 


جشن عید مبعث با حضور نادر منتظریان، چهره شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در روستای توت‌نده از توابع شهرستان دنا برگزار شد. دهستان توت‌نده در استان کهگیلویه و بویراحمد شاهد استقبال مردم از نادر منتظریان، نامزد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون بود.
به گزارش کبنا، عصر امروز (پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه 1402) مراسم جشن عید مبعث با حضور نادر منتظریان، چهره
شاخص سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد در روستای توت‌نده از توابع شهرستان دنا برگزار شد.
  
بنا بر این گزارش،  مردم از ساعات اولیه عصر امروز پنجشنبه در محل استقبال حاضر شده بودند و منتظر ورود منتظریان بودند. زنان و مردان، پیر و جوان، همه آمده بودند تا از نامزد مورد علاقه خود حمایت کنند.
مردم توت‌نده با قربانی «شُتر» به استقبال منتظریان رفتند.
حاضران در مراسم استقبال، تعدادی «شُتر» برای قربانی آورده بودند که با خواهش «منتظریان» فقط یکی از شتر‌ها قربانی شد و تعدادی کبوتر آزاد شد. یکی از ناظران سیاسی می‌گفت: این اقدام منتظریان، نشان از صلح‌دوستی و تواضع‌ وی بود و مورد استقبال مردم قرار گرفت.
نادر منتظریان بعد از ‌صحبت‌های چند نفر از حاضرین سخنرانی و اظهار کرد: امروز من وظیفه‌ دارم که از همه مردم ایل بزرگ تامرادی قدردانی کنم. مسئولان باید از مردم ایل تامرادی تشکر کنند که امروز حرف ولایت را گوش داده‌اند و در راه انقلاب این حضور پُرشور را دارند.
وی با نکوهش برخی رفتارهای اداری و مدیریتی، گفت: ملاک انتخاب برخی مدیران، رأی دادن به فلان نماینده است.
منتظریان افزود: امروز برای انسجام و وحدت و عبور از خط بی‌صداقتی آمده‌ایم.
منتظریان تاکید کرد: برخی مدیران ناکارآمد هستند و ما باید شایستگان را به‌جای آنها بنشانیم. ما باید کاری کنیم که خانواده‌ها فرزندان خود را در رفاه و آسایش ببینند. نباید اجازه دهیم که جوانان ما گرفتار آسیب‌های اجتماعی شوند. امروز کشوری می‌توانند در دنیا سربلند باشد که اقتصاد خوب داشته باشد.

    


کد مطلب: 472327

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/472327/2/تصاویر-فیلم-منتظریان-روستای-توت-نده-نصف-النهار-سیاسی-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1