کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌‌دهد

مانور استانی بهداشت محیط « ایام نوروز و ماه رمضان » در گچساران (+تصاویر)

21 اسفند 1402 ساعت 9:41

در مانور استانی بهداشت محیط در سلامت نوروزی ۱۴۰۳ و ماه رمضان در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۵ اکیپ متشکل از ۵۰ نفر کارشناس سلامت محیط از تمام شهرستان‌های استان در گچساران برگزار شد


مانور استانی بهداشت محیط در سلامت نوروز 1403 و ماه مبارک رمضان با حضور دکتر حسین عسکری رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران، سید علی موسوس رجا معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان و جمعی از کارشناسان و بازرسان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز: این طرح بزرگ با همت مدریت جوان و پرتلاش شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گچساران و مجموعه همکارانش برگزار شد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران در حاشیه مانور استانی بهداشت محیط اظهار کرد: در مانور استانی بهداشت محیط در سلامت نوروزی ۱۴۰۳ و ماه رمضان در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۵ اکیپ متشکل از ۵۰ نفر کارشناس سلامت محیط از تمام شهرستان‌های استان در گچساران برگزار شد.
 دکتر حسین عسکری بیان کرد:در این اقدام کارشناسان به صورت اکیپ‌ در سطح گچساران از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، هتل‌ها و مراکزی که در تعطیلات نوروزی برای استفاده مردم فعال هستند، بازدید کردند.
عسکری تصریح کرد: هدف ما از این مانور ارتقاء سطح بهداشت از مراکز عنوان شده می‌باشد تا مسافران نوروزی و شهروندان دچار مشکلات نشوند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گچساران خاطر نشان کرد: بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی هتل‌ها در ایام نوروز نیز ادامه دارد.
 


کد مطلب: 473670

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/473670/2/مانور-استانی-بهداشت-محیط-ایام-نوروز-ماه-رمضان-گچساران-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1