کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

رعایت نظم، قانونمداری و تکریم ارباب رجوع اولویت کاری و راهبرد اصلی در مَسند سرپرستی آموزش و پرورش 

26 اسفند 1402 ساعت 15:51

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت نظم، قانونمداری و تکریم ارباب رجوع اولویت کاری آموزش و پرورش استان است.


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت نظم، قانونمداری و تکریم ارباب رجوع اولویت کاری آموزش و پرورش استان است.
به گزارش کبنا، محمد جمالی آرند، در آئین آخرین مراسم صبحگاهی با کارکنان اداره کل آموزش و پرورش استان، با تأکید بر رعایت نظم کاری افزود: رعایت نظم و انضباط کاری توسط کارکنان در این نهاد باید مورد توجه قرار گیرد.
وی، تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به آنان هم در اداره کل و در سایر ادارات شهرستان‌ها و مناطق را یکی دیگر از اولویت‌های کاری برشمرد و گفت: همکاران اداری در ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق ابتدا به ساکن باید تلاش کنند مطالبات و مشکلات ارباب رجوع‌ها را در ادارات شهرستان‌های مربوطه خود مرتفع نمایند.
جمالی آرند، با بیان اینکه تخلف هیچ یک از کارکنان اداری را به عهده نخواهد گرفت و تحت هیچ شرایطی از آن دفاع نخواهد کرد افزود: در صورت مشاهده با فرد متخلف برابر ضوابط قانونی برخورد خواهد شد و خودش باید پاسخگوی تخلفاتش باشد.
وی، همچنین رعایت سلسله مراتب اداری برای انجام کار‌های اداری را لازم و ضروری دانست و گفت: رعایت سلسله مراتب اداری موجب برنامه‌ریزی بهتر، پیشبرد اهداف، ارتقاء  و تعالی نظام آموزش و پرورش و عرصه تعلیم و تربیت است.
محمد جمالی آرند، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، تعامل و همراهی با نیرو‌های توانمند و شایسته سالاری را در رأس برنامه‌های کاری خود عنوان کرد و افزود: از نیرو‌های توانمند و پای کار حمایت قاطع و با نیرو‌های سهل انگار و سنگ انداز در پیشبرد اهداف و امور تعلیم و تربیت هم برخورد می‌شود.
وی با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ‌ایم ماه را فرصتی مناسب برای خودسازی، دوری از گناهان و خالص شدن برای خداوند متعال دانست و گفت: تقویت بردباری و مقاوم کردن انسان در برابر اطاعت از فرامین الهی و همچنین مقاوم کردن انسان در مقابل ناملایمات از جمله آثار و برکات معنادار روزه‌داری است.


کد مطلب: 473858

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/473858/2/رعایت-نظم-قانونمداری-تکریم-ارباب-رجوع-اولویت-کاری-راهبرد-اصلی-م-سند-سرپرستی-آموزش-پرورش

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1