کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری؛

افتتاح ستاد مرکزی مردمی قالیباف در کهگیلویه و بویراحمد / کنایه سنگین روشنفکر به سوپر انقلابی‌‌ها / روشنفکر: به عمل کار برآید به سخن‌دانی نیست / قالیباف با برنامه عملیاتی و کارنامه درخشان به میدان آمده است

2 تير 1403 ساعت 22:56

ستاد مردمی محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهدی روشنفکر نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، حبیب‌الله پیشوا رئیس ستاد مرکزی قالیباف در استان، خلیفه‌خلقی‌پور، رئیس ستاد مرکزی مردمی و جمعی از چهره‌های شاخص سیاسی و اجتماعی افتتاح شد.


ستاد مرکزی مردمی محمد باقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مهدی روشنفکر نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، حبیب‌الله پیشوا رئیس ستاد مرکزی قالیباف در استان، خلیفه‌خلقی‌پور، رئیس ستاد مرکزی مردمی و جمعی از چهره‌های شاخص سیاسی و اجتماعی افتتاح شد.
به گزارش کبنا، عصر امروز (شنبه 2 تیرماه 1403) با حضور مهدی روشنفکر نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس، حبیب‌الله پیشوا رئیس ستاد مرکزی قالیباف، خلیفه‌ خلقی‌پور رئیس ستاد مردمی و جمع زیادی از چهره‌های شاخص سیاسی و اجتماعی ستاد مردمی قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.
مهدی روشنفکر در ابتدا صحبت‌هایش کنایه سنگینی به سوپر انقلابی‌ها زد و گفت: نزدیک به اذان مغرب هستیم و من زودتر تمام کنم و الا سوپر انقلابی‌ها دمار از روزگار‌مان در می‌آورند. [خنده حضار]
روشنفکر به تبیین ویژگی‌های عملیاتی دکتر قالیباف و نقش تاریخی او در برهه حساس کنونی برای حل مسائل کشور و حرکت به‌سوی خدمت و پیشرفت پایدار پرداخت.
نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به چرایی مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب «اصلح» پرداخت و با این پرسش که «چرا قالیباف؟» و اینکه «دلیل رأی‌دادن این جمع پرشور به قالیباف چیست؟»، بر اهمیت شناخت مسیر درست و آگاهی از کلیدواژگان ترتیبی «مشارکت»، «انتخابات» و «انتخاب» تأکید کرد.
وی در تحلیل ویژگی‌های عملیاتی دکتر قالیباف، برنامه داشتن همراه با کارنامه درخشان را نکته کلیدی دانست که همانا «به عمل کار برآید به سخن‌دانی نیست».
روشنفکر همچنین به تفاوت‌های «اصلح» و «صالح» در انتخابات پیشرو پرداخت و تصریح کرد که اگرچه نامزدهای محترم همه صالح‌اند، اما آنچه اهمیت اساسی دارد اصلح بودن است. «به‌ویژه در شرایط حساس کنونی کشور و موضوعاتی نظیر شهادت دکتر رئیسی، شدت تحریم‌ها، مشکلات اقتصادی، مسئله اشتغال و... می‌طلبد کسی که آزموده باشد به میدان آید و این کارزار جای آزمون‌وخطا نیست».
وی در تبیین خصوصیات عملیاتی و اجرایی دکتر قالیباف اذعان داشت که «قالیباف ظرفیتی دارد که در ایران نادر است». در برنامه‌های راهبردی کشور نظیر تدوین برنامه هفتم، قالیباف نقش محوری داشت و لذا آنچه «خدمت و پیشرفت» بیان می‌شود هم از نظر برنامه‌ای و هم به لحاظ کارنامه‌ای در تجارب و اندیشه دکتر قالیباف، ثابت شده و اجرایی خواهد بود.
روشنفکر در فرازی دیگر از سخنان خود، به حساسیت و اهمیت تصمیم و تصمیم‌گیری پرداخت و بیان داشت که «همه تصمیم می‌گیریم؛ ولی تصمیمی درست است که بر اساس شناخت، آگاهی، نظارت و ارزیابی باشد».
وی در تبیین اوصاف دکتر قالیباف تصریح کرد که «پیشرفت و توسعه ایران نیازمند انسان‌های آزموده است و خیزش کنونی مردم ایران به‌پاس پایمردی و همراهی جهادی دکتر قالیباف با انقلاب و رهبری طی سال‌های متمادی است».
روشنفکر همچنین در تبیین نقش تاریخی دکتر قالیباف بیان داشت که «او مبارزی است که تاریخ جمهوری اسلامی به زمان‌شناسی این مدیر مدبر گواهی می‌دهد؛ قالیباف نقطه عطف سیاسی ایران است و سیاستمداران بر توانایی او اذعان دارند».
نماینده سابق شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در پایان با تأکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد که «در راستای منویات مقام معظم رهبری در راستای مشارکت حداکثری مردم باید قرارگاه جهاد تبیین را فعال کنیم».
 


کد مطلب: 477378

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/477378/2/افتتاح-ستاد-مرکزی-مردمی-قالیباف-کهگیلویه-بویراحمد-کنایه-سنگین-روشنفکر-سوپر-انقلابی-ها-عمل-کار-برآید-سخن-دانی-نیست-برنامه-عملیاتی-کارنامه-درخشان-میدان-آمده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1