کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

فیلم و تصاویر| حضور گسترده کهگیلویه و بویراحمد‌ی‌ها پای صندوق‌های رأی / پیشوا: مردم در پیشرفت و آبادانی کشور نقش خود را ایفا کنند

8 تير 1403 ساعت 12:45

همزمان با آغاز فرایند رأی گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد حضور گسترده‌ای پای صندوق‌های رأی دارند.


همزمان با آغاز فرایند رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مردم استان کهگیلویه و بویراحمد حضور گسترده‌ای پای صندوق‌های رأی دارند.
به گزارش کبنا، علاوه بر حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رأی برخی از چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی نیز رأی خود را به صندوق رأی انداختند.
حبیب‌الله پیشوا، رئیس ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف در استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از انداختن رأی خود در صندوق رأی در گفت‌وگو با خبرنگار کبنانیوز، از اعضای شورای تأمین، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و آیت‌الله حسینی نماینده ولی فقیه قدردانی کرد و گفت: همه مسئولان به دنبال این هستند که یک انتخابات پرشور در سطح استان داشته باشیم.
وی افزود: از همه مردم عزیز می‌خواهیم که با حضور در پای صندوق‌های رأی نقش خود را در سرنوشت و آینده جامعه و کشورمان ایفا کنند.
    
    
    
اسامی و شناسه انتخاباتی نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران که صلاحیت آنان از سوی شورای نگهبان احراز شده است به ترتیب آقای مسعود پزشکیان- فرزند محمد علی- شناسه نامزد ۲۲، آقای مصطفی پورمحمدی- فرزند حسین- شناسه نامزد ۳۳ و آقای سعید جلیلی- فرزند محمدحسن- شناسه نامزد ۴۴ و آقای محمد باقر قالیباف -  فرزند حسین- شناسه نامزد ۷۷ است.
 


کد مطلب: 477602

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/477602/2/فیلم-تصاویر-حضور-گسترده-کهگیلویه-بویراحمد-ی-ها-پای-صندوق-های-رأی-پیشوا-مردم-پیشرفت-آبادانی-کشور-نقش-خود-ایفا-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1