تاریخ انتشار
يکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب : ۴۹۱۱۷۷
کبنا گزارش می دهد

اجتماع مردم گچساران در محکومیت ترور سید حسن نصرالله (+تصاویر)

۰
کبنا ؛مردم گچساران روز یکشنبه هشتم مهرماه در محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و حمایت از جبهه مقاومت در خیابان بلادیان تجمع و این اقدام ننگین رژیم جنایتکار صهیونیستی را محکوم کردند.
امام جمعه شهرستان گچساران در اجتماع مردم شهرستان گچساران در پاسخ به جنایات بیروت و ترور شهید سید حسن نصرالله گفت: این روزها شاهد یکی از تلخ‌ترین روزهای مبارزه جبهه حق علیه باطل بوده‌ایم و  با شهادت سید حسن نصرالله، خون محور مقاومت بار دیگر به جوش آمد و به‌تبع یک‌قدم به نابودی غده سرطانی اسرائیل نزدیک‌تر شده‌ایم.
 حجت‌الاسلام  و المسلمین سید عنایت هاشمی‌منش افزود: محور مقاومت از مکتب انقلاب اسلامی نشات گرفته است پیام مقام معظم رهبری دررابطه‌با شهادت سید حسن نصرالله گویای این مهم است که شخصیت بزرگی را از دست دادیم و امروز شهدای بسیاری به استقبال سید حسن نصرالله می‌آیند، لذا راهی که مردان مقاومت دنبال می‌کنند ختم به شهادت است.
امام‌جمعه گچساران بیان کرد: شهدا برای ایثار، مبارزه و مقاومت آفریده شده‌اند و شهدا دستان پروردگار عالم برای زمین‌گیر کردن این غده سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی هستند و شهدا لشکریان خداوند برای نابودی ظلم و استکبار هستند.
هاشمی منش عنوان کرد: امروز ملت اسلام و ایران داغدار است و امروز بازهم راست‌قامت در راه دفاع از مسیر اهل‌بیت علیهم‌السلام از پای نخواهد نشست و تا نابودی کفر جهانی به مبارزه ادامه خواهد داد، امروز وارث خون شهدا هستیم و از اهدافمان که همان عزت، اقتدار و حرکت در مسیر حق است صیانت خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: نور الهی هیچ‌وقت خاموش نمی‌شود امروز این پیام را ملت ما و امت اسلامی به عالم مخابره می‌کنند که هیچ‌وقت نظم سلطه نخواهد توانست در مقابل عظمت حزب‌الله و امت اسلام قد علم کند و از امروز حزب‌الله در سراسر جهان مسیر دیگری را ترسیم خواهد کرد و خون سید حسن نصرالله نظم جدیدی را طراحی خواهد کرد که این مسیر جدید منجر به نابودی اسرائیل خواهد شد.
امام‌جمعه گچساران افزود: سخن بنده خطاب به عزیزانی است که ملت قهرمانمان را این روزها می‌بینند و عزتی که همواره ملت بزرگ ایران در طول دوران انقلاب آفریدند  اولاً به مطالبه ملت ما جامعه عمل بپوشانند چرا که رهبر انقلاب فرمودند دفاع از مردم مظلوم فلسطین و لبنان فرض است و برای مقابله با رژیم صهیونیستی باید به میدان آمد.
 هاشمی منش اضافه کرد: هرچه زودتر باید پاسخ دندان شکنی به این غده سرطانی داده شود؛ اما نکته‌ای که حائز اهمیت است اینکه همواره باید گوش‌به‌فرمان رهبری انقلاب و مطیع محض امر ولایت باشیم، ما حوادث تلخی را در طول مبارزه با رژیم غاصب صهيونيستی  و سردمداران جبهه کفر تجربه کرده‌ایم و دشمن بداند ملت ایران هیچ‌وقت با آمریکا برادر نخواهند شد.
وی افزود: امروز راه نفوذ باید بسته شود چرا که امروز ضربه‌هایی که جهان اسلام می‌خورد از نفوذ است. مگر می‌شود جبهه حق و باطل در کنار هم جمع شوند جز برای تقابل و مبارزه، بنابراین سلاح ملت ایران همان ایمان و توکل بر پروردگار عالم است. در هشت سال دفاع مقدس سلاح خود را ایمان و اتحاد می‌دانستیم و امروز در کنار این سلاح قدرتمند که عالم را به لرزه درآورده است نیز از تجهیزات نظامی پیشرفته‌ای برای مبارزه با ظالم بهره می‌بریم.
هاشمی منش تصریح کرد: امروز ایران اسلامی درجهان مقدر است و اگر این عظمت را فرزندان ایران‌زمین خلق کردند همانا برگرفته از مکتب عاشورا است چرا که ذلت از ملت  ایران به‌دور است و شعار مرگ بر آمریکا هر روز پررنگ‌تر خواهد شد.
وی افزود: این‌همه خباثتی که درجهان وجود دارد  از آمریکا سرچشمه گرفته است و رژیم صهیونیستی بداند علم مبارزه با استکبار هیچ‌وقت بر زمین نخواهد ماند  و زنده‌تر از همیشه به مسیرش ادامه خواهد داد پس بدانند که محور مقاومت متکی به شخص نیست اگر چه یک شخص همچون  یک مکتب است و راه را نورانی کرده است و دشمن هم  بداند هزاران هزار نفر دیگر پرچم  حسن نصرالله‌ها و حاج‌قاسم‌ها را برمی‌دارند.
امام‌جمعه گچساران تصریح کرد: مسیر جبهه مقاومت باعزت و اقتدار ادامه خواهد یافت و به حول و قوه الهی محور مقاومت سیلی سخت و پشیمان‌کننده‌ای بر پیکر رژیم سفاک اسرائیل خواهند زد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

حسین شریعتمداری خطاب به پزشکیان: کفش دزد را امام جماعت نکنید

روزنامه کیهان با انتقاد از انتصابات در دولت نوشت: در کجای دنیا و در کدام فرهنگ سیاسی ...
برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

برندگان و بازندگان تورم چه کسانی هستند؟

یک اقتصاددان، گفت: اگر دولت واقعا بخواهد تغییر اساسی در ریل‌گذاری اقتصادی کشور انجام ...
مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

مسئله‌شناسی قیمت‌گذاری بنزین

می‌دانیم دو جریان فکری، در اداره امور اقتصادی جامعه پیوسته در سطح جهانی رقابت می‌کنند؛...
1