کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت:

تقدیر آموزش و پرورش از پلیس کهگیلویه و بویراحمد

14 مهر 1403 ساعت 13:43

به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در مقر فرمانده انتظامی استان ، از خدمات پلیس تقدیر کرد.


به مناسبت هفته نیروی انتظامی ، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، با حضور در مقر فرمانده انتظامی استان ، از خدمات پلیس تقدیر کرد.
به گزارش کبنانیوز، محمد جمالی در این دیدار صمیمی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به خادمان عرصه نظم وامنیت گفت: نظم و امنیت درجامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی مجموعه نیروی انتظامی است و اقتدار نیروی انتظامی در ایجاد نظم و امنیت پایدار در سطح استان کهگیلویه وبویراحمد ستودنی است.
 وی افزود: نیروی انتظامی شبانه روز برای استقرار امنیت و آرامش در سطح جامعه زحمت می کشد و الحمد الله با مدیریت خوب و راهبردی فرمانده انتظامی استان و تلاشها و زحمات مجموعه نیروی انتظامی، استان کهگیلویه وبویراحمد در زمره استانهای خوب کشور در زمینه امنیت و آرامش است.
 وی با بیان اینکه مجموعه آموزش وپرورش ، دانش آموزان و فرهنگیان یار و یاور پلیس و درخدمت پلیس خواهند بود گفت: این هفته بهانه‌ای است تا به صورت نمادین از زحمات مجاهدانه و شبانه‌ روزی مجموعه پلیس در برقراری نظم و امنیت تشکر نماییم.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار در آغازین روز هفته ناجا و تشکر از تعامل خوب آموزش و پرورش با مجموعه نیروی انتظامی گفت: امنیت زیرساخت تمام فعالیت‌های بشری و جایگاه ویژه‌ای در جوامع دارد و اگر امنیت نباشد هیچ فعالیت بشری نمی‌تواند تحقق پیدا کند.
سردار کیقباد مصطفایی با بیان اینکه بعد از نهاد خانواده، مدارس اساسی‌ترین نقش را در شکل گیری شخصیت افراد جامعه دارند گفت: معلمان نقش مهمی در نهادینه کردن جامعه پذیری و قانونمداری در جامعه دارند.
وی شعار هفته نیروی انتظامی را پلیس هوشمند ،مردم قانون مدار عنوان کرد و گفت: در سایه رعایت قانون است که امنیت پایدار توسط پلیس هوشمند ایجاد خواهد شد.
مصطفایی با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد در بسیاری از شاخصهای ارزیابی در مقوله امنیت نسبت به میانگین کشوری از وضعیت قابل قبولی برخوردار است گفت: متاسفانه در دو موضوع وقوع تصادفات رانندگی و تیراندازی وضعیت از میانگین کشوری بالاتر هستیم که نیازمند فرهنگ سازی و همکاری سایر دستگاهها و مردم است.
فرمانده نیروی انتظامی استان افزود: در نیمه اول سال جاری 137 نفر تصادفات منجر به فوت داشته ایم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 7 درصد افزایش داشته است که در وقوع تصادفات نیز از میانگین کشوری بالاتر هستیم.
سردار مصطفایی با بیان اینکه در سایه تعاملات پلیس و آموزش وپرورش آسیبهای اجتماعی در جامعه کاهش می یابد بیان کرد: آموزش وپرورش به دلیل داشتن جامعه هدف بالا و گستردگی جغرافیایی می تواند برای فرهنگسازی و نهادینه کردن قانون نقش آفرینی خوبی داشته باشد.
وی افزود: فرهنگسازی نیازمند آموزش، تمرین و بازخورد است که در این زمینه معلمان در کلاسهای درس می توانند قانون مداری را برای دانش آموزان تبیین نمایند.
در پایان این دیدار صمیمی، به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به پاس خدمات ارزنده نیروی انتظامی به مردم و تعامل با آموزش و پرورش با اهداء لوح سپاس از فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.


کد مطلب: 491389

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/gallery/491389/2/تقدیر-آموزش-پرورش-پلیس-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1