کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل بازرسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

مدیران و فرمانداران از طریق سامانه سامد پاسخ‌گوی مردم باشند

21 مرداد 1397 ساعت 19:08

وی بیان کرد: 70 درصد درخواست‌ها که جنبه قانونی و قابلیت اجرایی دارند پیگیری شده است، ضمن اینکه به محض اینکه افراد با سامانه 111 تماس می‌گیرند بلافاصله اطلاعات افراد ضبط و به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود و پیامکی برای فرد متقاضی ارسال می‌شود.


مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طبق برنامه‌ریزی مقرر شد مدیران و فرمانداران در ماه یکبار از طریق سامانه سامد پاسخگوی مردم خواهند.
 محمود مومن‌نسب ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ پاسخگویی و پاسخ‌دهی سامانه 111 از ابتدای سال 96 در استانداری فعالیت همه جانبه خود را آغاز کرد و طی برنامه‌ریزی صورت گرفته مقرر شد هر ماه یکی از مدیران دستگاه‌های اجرایی یا فرمانداران پاسخ‌گوی درخواست‌ها، ایده‌ها و نظرات مردم باشند.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته استقبال خوبی از سوی مدیران و وی مردم صورت گرفت که در این برنامه‌ها تلاش دارم به صورت تخصصی به مسائل بپردازیم.
وی بیان کرد: 70 درصد درخواست‌ها که جنبه قانونی و قابلیت اجرایی دارند پیگیری شده است، ضمن اینکه به محض اینکه افراد با سامانه 111 تماس می‌گیرند بلافاصله اطلاعات افراد ضبط و به دستگاه‌های مربوطه ارجاع داده می‌شود و پیامکی برای فرد متقاضی ارسال می‌شود.
این مسؤول با بیان اینکه اکثر مدیران از طریق سامانه سامد پاسخگوی مردم بودند، گفت: عمده مشکلات و درخواست‌ها در حوزه اشتغال،بهداشت و درمان و مسائل معیشتی بود که مدیران در دستور کار خود قرار دادند.
مومن‌نسب بیان کرد: 16 مدیر در سال جاری از طریق این سامانه پاسخگوی مردم بودند و انتظار داریم سایر دستگاه‌ها وابسته به نظام مانند دادگستری، نیروی انتظامی و فرمانده سپاه فتح پای این میز حضور یافته و پاسخگوی مردم باشند.


کد مطلب: 402180

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/402180/مدیران-فرمانداران-طریق-سامانه-سامد-پاسخ-گوی-مردم-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1