تاریخ انتشار
جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب : ۴۱۱۳۷۹
امام جمعه قلعه رئیسی:

نماز جمعه توانست فتنه‌ها را مهار و مردم را از توطئه‌های دشمن آگاه سازد

۱
۰
نماز جمعه توانست فتنه‌ها را مهار و مردم را از توطئه‌های دشمن آگاه سازد
کبنا ؛حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی امام جمعه قلعه رئیسی گفت: نماز جمعه توانست فتنه ها را مهار و مردم را از توطئه‌های دشمن آگاه سازد. ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی گفت: یکی از مصادیق تقوا در خانواده رعایت حق زن است که علاوه بر حق نفقه حق‌های دیگری را هم بر عهده مرد دارد و مهربانی و محبت در حق زن است و یکی از مصادیق تقوا این است که باید حق و حقوق زن توجه شود.
امام جمعه قلعه رئیسی به تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور اشاره و بیان کرد: مردمی بودن یکی از شعب خاص سلوک امام جمعه است.
وی به 5مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه در تهران اشاره و خاطرنشان کرد: اگر نماز جمعه را در 40سال گذشته بررسی کنیم می‌توانیم در حوزه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی آثار این اجتماع را مشاهده کنیم امروزه در سراسر کشور نماز جمعه به عنوان یک رسانه مردمی به مردم آگاهی بخشیده و خودباوری و خود اتکایی را در بین آحاد جامعه ایجاد کرد.
صلواتی بیان کرد: نماز جمعه کانون اصلی تجمع نیروهای انقلاب و اعلام همبستگی مردم با سیاست‌های کلی نظام بود و اعلام این همبستگی به پای صندوق های رای کشیده شد، در تظاهرات‌ها اعتراضی به فتنه‌گران خود را نشان داده و با مرگ بر منافق داخلی نمایان شده است. نماز جمعه روحیه جمع‌گرایی را تقویت و عامل تحکیم بنیان خانواده شد، همین نماز جمعه توانست فتنه‌ها را مهار و مردم را از توطئه‌های دشمن آگاه سازد.
خطیب جمعه قلعه رئیسی یادآور شد: نماز جمعه تریبون ولایت و حاکمیت نظام اسلامی است و این تریبون محرومین و صدای به حق مردم است و همچنین تریبون بیان خدمات نظام و انقلاب است و تریبون دفاع از آرمان های و ارزش های انقلاب و خون شهداست.
وی با تقدیر از همه کسانی که در این زمینه در منطقه چاروسا در برپایی نماز جمعه تلاش کردند خاطرنشان کرد: از همه مردم شریف و بزرگوار بخش چاروسا از مسوولان و از اعضای ستاد نماز جمعه به دلیل همکاری و حضور در این فریضه عبادی سیاسی صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.
صلواتی با بیان اینکه این روزها شاهد نفس‌های آخر عربستان در باتلاق یمن هستیم اظهار داشت: این روزها عربستان به پایان رسیده، آل‌سعود می‌خواهد با حملات وحشیانه عقده های 50ماه گذشته را خالی کند اما حملات متعدد انصارالله به جنوب عربستان باعث هراس آل سعود شده است. اخیرا امارات شریک عربستان در خیانت علیه مردم یمن بخشی از نیروهای خود را از این کشور خارج کرده که خروج این کشور آل سعود را بیش از پیش در تنگنا قرار داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Germany
حاج آقا ،کوچنی ، من مریخی یا ماه ؟ مه خور نیاری امام جمعیل.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1