تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۵۴
کد مطلب : ۴۱۳۸۷۰
با ارسال متنی انجام گرفت

پیام مهم «عدل هاشمی‌پور» برای کاندیداهای انتخابات مجلس و هوادارانش؛ همدیگر را تحمل کنیم و از تقابل جداً پرهیز شود

۱۵
۱
پیام مهم «عدل هاشمی‌پور» برای کاندیداهای انتخابات مجلس و هوادارانش
کبنا ؛عدل هاشمی‌پور نماینده مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی با ارسال پیامی از کاندیداهای انتخابات مجلس، مسائل انتخابات را در چارچوب قانونی آن رعایت و همچنین از هوادارنش خواسته که از هرگونه تحریک و تقابل جدا پرهیز نمایند.

به گزارش کبنا، اصل این پیام به شرح زیر است؛

«از آقایان کاندیداها و دوستان آنان انتظار دارم که اخلاق اسلامی‌ـ انسانی را در تبلیغ برای کاندیدای خود مراعات؛ و از هرگونه انتقاد از طرف مقابل که موجب اختلاف و هتک حرمت باشد خودداری نمایند.»
 امام خمینی (ره) 
بسم الله الرحمن الرحیم
 بی شک، سخنان گهربار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب در ابواب گوناگون به ویژه در حکومت داری، نه فقط مختص برهه‌ای خاص و نه فقط مربوط به کشور عزیزمان بلکه منشور کاملی است برای موفقیت تمام جوامع بشری خاصه در بعد انتخابات‌ها که مردم سالاری دینی الگوی کاملی برای دنیا در این زمینه است.
 در راستای ایفای وظیفه خطیر نمایندگی و جامه عمل پوشاندن به منویات آن بزرگواران بر خود فرض می دانم به عنوان خادم مردم در خانه ملت، از تمام لحظات عمر در جهت خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم نهایت استفاده را بنمایم.
 تمرکز و توجه مردم بر سرنوشت خویش علیرغم مشکلات اقتصادی، مایه‌ی خرسندی و امیدواری به آینده است.
 از طرفی باید توجه داشت که رعایت قانون و الزامات آن می‌بایست در صدر و سرلوحه‌ی کار مردم و مسئولان باشد که به فضل پروردگار اینگونه خواهد بود ان شاءالله.
 آنچه که بعضاً امروزه در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های مختلف اجتماعی باعث رنجش و تکدر خاطر مردم شریف می‌گردد وجود پاره‌ای بداخلاقی‌ها، منازعات و مناقشات سیاسی داخلی (درون استانی) و دامن زدن به شایعات و حواشی و انتخاباتی نمودن زودهنگام فضای استان می‌باشد که قطعاً دودش به چشم مردم خواهد رفت.
 رجاء واثق دارم که قاطبه مردم به ویژه دلسوزان نظام و انقلاب، خصوصاً عزیزانی که قصد کاندیداتوری در انتخابات اسفند 98 را دارند مسائل مربوط به انتخابات را در فرصت‌های قانونی و از مبادی صحیح پیگیری خواهند نمود گرچه تخلف از این رویه بعید نیست. 
عصاره کلام و پیام اینجانب در کمال ادب و احترام، به افراد و همه‌ی گروه‌ها و جریانات سیاسی، انتظار رعایت قانون و عمل صریح به فرمایش امام راحل که در طلیعه سخن آورده‌ام و نیز فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب در باب رعایت انصاف و اخلاق انتخاباتی است.
 قطعاً تحمل همدیگر، رعایت اخلاق، آگاهی بخشی و سالم سازی فضای جامعه به ویژه در حوزه رسانه، به تشخیص و انتخاب درست مردم کمک شایانی می‌نماید. که همگان به ویژه دلسوزان رسانه و قلم، وظیفه داریم در این زمینه کوشا و پویا باشیم.
 در همین راستا از همه کسانیکه نسبت به بنده لطف دارند ضمن سپاسگزاری، تقاضا و توصیه اکید دارم اخلاق اسلامی و رسانه‌ای را کاملاً رعایت نموده و از هرگونه تحریک و تقابل جدا پرهیز نمایند.
 سلامتی و توفیق پیروی همگان از منویات ولی امر مسلمین جهان را از خداوند سبحان مسئلت دارم.
 -------------------------------------------------------------------------------
 عدل هاشمی پور
 نماینده مردم شریف شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده
در مجلس شورای اسلامی
---------------------------------------------------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عدل حاج عدل غزل خداحافظی بخون کاکا
Iran, Islamic Republic of
خودمان رعایت نمیکنیم دوره قبلی اسایشو از مردم شهر گرفتیم.باید واقع بین باشیم. آقای هاشمی این دوره 19هزار رای میاری و تحقیر میشیم
Iran, Islamic Republic of
خدایا دبسه دبسه!!!
ببینید.ما را به رعایت اخلاق اسلامی توصیه می کنه!
مکرو و مکرالله والله خیرالماکرین
امیر۶۵
Iran, Islamic Republic of
پ ایگم حاجی چه وابیه.
چطور به این زودی وارد عرصه انتخابات شدی
samad
Iran, Islamic Republic of
درود برشرفت سردار سازندگی
بخشایش
Iran, Islamic Republic of
نماینده ای که من عمرم دیدم
اکبر
Iran, Islamic Republic of
پول دادن ورای خریدن اشکالی ندارد هرکه پول نداره نیاد فقط اخلاق را رعایت کنید ونگید فلان کس پول می ده هرکس کار خودشه کنه
سیدامین اله شفایی دوک
Iran, Islamic Republic of
با سلام
جناب آقای هاشمی پور همانطور که خیلی از پروژه های لنده تاکنون راکد مانده و هیچکدام در دوره مسئولیت جنابعالی به بهره برداری نرسید امید است عملکرد خود را شفاف اعلام نمائید چرا که این امر مهمترین مطالبه مردم است.
با تشکر سیدامین اله شفایی دوک
معاون فرماندار شهرستان لنده
غفار فتحی دوک
Iran, Islamic Republic of
ای گل گفتی معااااااااااون
جناب شفایی دوک بیو سی انتخابات مجلس ثبت نام کن عزیزوم
خوم سیت تبلیغ ایکنوم قضاشه
چرام
Romania
با چه رویی میخوای ثبت‌نام گن؟
راست میگه در حال حاضر
۱_ ۱۰۰۰ نفر در پتروشیمی کلاچو مشغول به کار هستند و محصولات این پتروشیمی به کشورهای ترکیه و اردن و یمن و کره جنوبی و هنگ کنگ صادر میشه.
۲_ همچنین ۱۳۵۲ نفر در سیمان سپو مشغول کار هستند و محصول درجه یک سیمان این کارخانه به کشور اسپانیا و مراکش صادر میشه.
۳_ فسفات چرام تنها با افتتاح فاز اول ۵۰۰ نفر را بومی بکار گرفته و فسفات با درجه خلوص بالا به ارژانتین و بولیوی صادر میشود‌.
۴_ نیترات دیشموک ۷۶۰ نفر فقط از ایل غیور بهمئی را شاغل نموده و و محصول ترکیبات نیترات این معدن به کشورهای تانزانیا و لیرتلخک صادر میشه.

۵_ تمام ورودیهای شهر دهدشت به سبک ورودی شهرهای مگا سیتی دنیا از جمله بمبئی و توکیو و میلان و استکهلم سوئد طراحی و اجرا شده اند بطوریکه بعد از ساعت ۸ شب عبور و مرور به قیمت جان انسانها تمام میشود.
۶_ هدیه ی مرد عمل به مردم غیور ضرغام آباد زیرسازی و اسفالت جاده بین ضرغان آباد وتنگ سپو بوده بطوریکه مسابقات دوچرخه سواری جنوب ایران در آن قابل اجراست.

۷_ کارخانه لوله سازی بهمئی در حال اتمام است و در حال حاضر ۷۶۰ مفر جوشکار و بتن کار و پیمانکار و کباب کار و ذرت بلال کار در آن مشغول بوده و همه از ایا سترگ گرمسیر هستند.

۸_ فرودگاه دهدشت از نوع فرودگاه چهار بانده به سبک فرودگاه بین المللی سنگاپور است و ز همین جا از راننده گریدر اداره راه تشکر میکنم که با یه رفت و برگشت و تسطیح ۱۰ سانتی متری افق بالایی خاک توانستن این فرودگاه را طراحی و اجرا و حتی افتتاح نمایند.

این بود مجموعه شعارهای انتخاباتی مردی از جنس عمل.
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
آقای عدل شما مرد سیاست و نمایندگی نیستید همون پیمانکاری برازنده شماست برو همون را ادامه بده که خیلی بهتر است ما دیگه به شما رای نمی دهیم چون کار خاصی از شما ندیدیم
علی قیصر
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی
رقابت رقابت پوله
هم شما و هم رقیبتون الی ماشاالله که پول دارید.
هر کی هزارتومان بیشتر از رقیبش خرج کنه
برنده انتخاباته.
جاوید
Iran, Islamic Republic of
عشق است سردار هاشمی به یاری پروردگار با 80هزار رای پیروز بلامنازع انتخابات اسفند خواهد بود
Iran, Islamic Republic of
یا خدا مه هم قراره کسی جر و دعوا کنه. جناب عدل هاشمی خت داری زی زی مردمه و جون یک ایندازی کو ترا خدا کوتاه بیو دس و سر ای مردم وردار ده. ما که گول تو و امثال تونه د نیخریم
Iran, Islamic Republic of
.... از اون آب زیر کاههایی هستند که نمونه ندارند. البته در سواد و داشتان علم که بهره ای نبردند فقط سیاست زده گانی هستند مرفه و بی درد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1