کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

روسای دانشگاه‌ها عملکردشان را در این مدت کرونایی برای مردم توضیح دهند / والدین می‌خواهند، بدانند که تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان‌شان چه می‌شود؟

23 فروردين 1399 ساعت 1:26

یقیناً در چنین شرایطی که احتمال دارد برای روزها و ماه‌های دیگر هم ادامه پیدا کند، باید روسای دانشگاه‌ها و مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌ای متناسب با شرایط این استان برای جبران عقب ماندگی تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان داشته باشند.


تنها راه مقابله با کرونا و پیشگیری از شیوع آن قطع زنجیره انتقال است و طبیعتاً در این شرایط باید از برگزاری هر گونه برنامه که باعث تجمع افراد شود و می‌تواند به ادامه‌دار شدن این وضعیت کمک کند، خودداری شود، بنابراین باید با حفظ همین فاصله‌ها و رعایت جدی نکات بهداشتی، مقابله با کرونا را ادامه داد.
مراکز دانشگاهی و آموزشی از جمله مکان‌های علمی پرتردد هستند که به دلیل شیوع ویروس خطرناک کرونا تعطیل شدند و عملاً دانشجویان و دانش آموزان از حضور در کلاس‌های درس باز ماندند. یقیناً در چنین شرایطی که احتمال دارد برای روزها و ماه‌های دیگر هم ادامه پیدا کند، باید روسای دانشگاه‌ها و مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌ای متناسب با شرایط این استان برای جبران عقب ماندگی تحصیلی دانشجویان و دانش آموزان داشته باشند. از طرفی تعداد زیادی از والدین در تماس با این پایگاه خبری خواستار پیگیری این موضوع شدند و بیان می‌کردند که ما دغدغه تحصیل فرزندان‌مان را داریم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و روسای دانشگاه‌های استان برای والدین توضیح بدهند که چه برنامه‌های برای تحصیل دانش آموزان و دانشجویان در این شرایط کرونایی دارند. بسته‌های آموزشی آنها برای جبران تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان چیست؟ آیا توانسته‌اند اقداماتی موفق در این مدتی که دانش آموزان و دانشجویان از کلاس درس محروم مانده‌اند، داشته باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و روسای دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد این را هم توضیح بدهند که در سایر شهرستان‌های استان برای جبران تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان چه کاری کرده‌اند؟
به غیر از کادر پزشکی و درمانی بیمارستان شهید جلیل یاسوج که  این روزها، برای حفظ سلامت مردم از شر ویروس کرونا در خط اول حضور دارند، روسای دانشگاه‌ها برای مردم این را توضیح بدهند که چه برنامه‌ی پژوهشی، تحقیق و یا فعالیتی برای آگاهی مردم داشته‌اند؟ آنها به چه میزان در مقابله با ویروس کرونا نقش آفرینی کرده‌اند؟ آیا اساتید و اعضای هیئت علمی این دانشگاه‌ها از فرصت کرونایی به نحو احسن برای آموزش نوجوانان و جوانان بهره برده‌اند؟ یا به گوشه‌ای رفته‌اند و فقط اوقات را گذرانده‌اند؟ معلمان چه نقشی ایفا کرده‌اند؟
امیدوارم آنها پاسخی در خور شأن نظام آموزشی و مردم داشته باشند؟
کبنانیوز این آمادگی را دارد که پاسخ دانشگاه‌های استان را برای اطلاع عموم درج نماید. همچنین والدین می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه برای پایگاه خبری کبنانیوز ارسال نمایند تا در صورت صلاحدید به اطلاع مسئولان رسانده شود.
روسای دانشگاههای استان، احمد عریان رئیس دانشگاه یاسوج، پرویز یزدان رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، کرم جانی پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، نوروز هاشمی رئیس دانشگاه فرهنگیان، سيد سجاد سجادي رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد و مهدی نوری پور سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد می‌باشند.


کد مطلب: 419713

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/419713/روسای-دانشگاه-ها-عملکردشان-این-مدت-کرونایی-مردم-توضیح-دهند-والدین-می-خواهند-بدانند-تحصیل-دانش-آموزان-دانشجویان-شان-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1