کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت؛

روضه های خانگی در حیاط منازل برگزار شود / 90 هیئت مذهبی در گچساران فعال هستند

4 شهريور 1399 ساعت 12:27

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گچساران گفت: قریب به 90 هیئت مذهبی در گچساران در برنامه های ایام محرم و سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فعال هستند.


حجت الاسلام خادمی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گچساران در گفت و گو با خبرنگار کبنا ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، و گرامی داشت هفته دولت گفت: قریب به 90 هیئت مذهبی گچساران در سطح شهرستان فعال شده اند و همه این هیئات در سامانه بیرق متعهد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی حین انجام مجالس حسینی شده اند.
حجت الاسلام خادمی خاطر نشان کرد: هیئاتی که هنوز برنامه های محرم را شروع نکرده اند با توکل به خدا و توسل به اهل بیت علیهم السلام و رعایت پروتکل های بهداشتی برنامه هیئت خود را از سربگیرند.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گچساران در خصوص مجالس روضه های خانگی و اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی گفت: با وجود گرمای هوا، همه کسانی که مجالس حسینی خانگی برگزار می کنند، می توانند در ساعاتی از بعدازظهر که هوا خنک تر می شود، در حیاط  منازل و با رعايت پروتكل هاي بهداشتي مجالس خود را برگذار کنند.
خادمی اظهار کرد: به همت اداره آبفا شهرستان گچساران ماده ضدعفونی آب ژاول رایگان به هیئات مذهبی شهرستان گچساران اهدا شد.
حجت الاسلام خادمی ضمن تشکر از کارکنان اداره آبفای شهرستان گفت: در حال توزیع ماسک و دستمال کاغذی رایگان  از محل نذورات و سایرمنابع بین هیئات گچساران هستیم.
 


کد مطلب: 424803

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/424803/روضه-های-خانگی-حیاط-منازل-برگزار-شود-90-هیئت-مذهبی-گچساران-فعال-هستند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1