کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران خبر داد؛

ارسال اولین محموله کمک‌های شرکت نفت و گاز گچساران به شهرستان دنا

4 اسفند 1399 ساعت 11:44

سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: نخستین محموله کمک‌های نوع‌دوستانه کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به شهرستان زلزله‌زده دنا ارسال شد.


سرپرست روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: نخستین محموله کمک‌های نوع‌دوستانه کارکنان شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به شهرستان زلزله‌زده دنا ارسال شد.

به گزارش کبنانیوز از گچساران، علی جعفری دیزگانی روز دوشنبه (4 اسفندماه) در این خصوص گفت: این محموله شامل یک هزار کیلو گوشت مرغ به ارزش ۳۶۴میلیون ریال ارسال و به مسئولان در شهر سی سخت تحویل داده شد.
وی تصریح کرد: این محموله کمتر از یک شبانه روز پس از تشکیل ستاد اضطراری مدیریت بحران و اعلام کمک به کارکنان شرکت نفت وگاز گچساران آماده و ارسال شد.
وی اظهار داشت:با توجه به گستره خسارت ها و نیاز مناطق زلزله‌زده شهرستان دنا به مواد غذایی و وسایل گرمایشی کمک های کارکنان صنعت نفت و گاز به مردم شهرستان دنا ادامه دارد.
جعفری دیزگانی عنوان کرد: هم اکنون کار جمع آوری کارکنان شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران ادامه دارد.
هفت هزار نفر نیروی ماهر،نیمه ماهر و کارگر به صورت رسمی،پیمانی و سایر قراردادها در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران شاغل هستند. 
روز گذشته نیز محموله ای به ارزش چهار میلیارد ریال از طرف کارخانه در حال ساخت پتروشیمی گچساران به مردم زلزله زده شهرستان دنا اهدا شد.
این محموله شامل پنج هزار قوطی کنسرو، ۵۰۰ تخته پتو و سه هزار مترمربع موکت با چهار دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده سی سخت ارسال شد.
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ دهم ریشتر ، ساعت ۲۲ و ۵ دقیقه و ۳۴ ثانیه ؛۲۹ بهمن ماه شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند.مرکز لرزه نگاری کشور اعلام کرد این زمین لرزه در عمق ۸ کیلومتری زمین اتفاق افتاده است .
زلزله در فاصله ۱۰ کیلومتری سی‌سخت در کهگیلویه و بویراحمد ، ۱۹کیلومتری کمه در استان اصفهان و ۲۴ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است .
این زمین لرزه در شهرهای یاسوج، گچساران و دهدشت هم احساس شد.۱۲ اردیبهشت سال ۹۷ نیز زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر در شهرهای یاسوج و دنا اتفاق افتاد و خساراتی به هر دو شهرستان وارد شد.
سی سخت با ۷ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری غرب یاسوج قرار دارد. بر اساس گزارشهای  اولیه ۷۸ روستای شهرستان دنا در زلزله خسارت جدی دیده اند.


کد مطلب: 431157

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431157/ارسال-اولین-محموله-کمک-های-شرکت-نفت-گاز-گچساران-شهرستان-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1