کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تسلیت رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در پی شهادت اولین مدافع سلامت

15 اسفند 1399 ساعت 0:07

دکتر محمد طاهر طیب زادگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی شهادت محمد زارعی پزشک مدافع سلامت را تسلیت گفت.


دکتر محمد طاهر طیب زادگان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه با صدور پیامی شهادت محمد زارعی پزشک مدافع سلامت را تسلیت گفت.
به گزارش کبنا، در این پیام آمده است؛
انا لله و انا الیه راجعون
خبر شهادت شهید سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد، پزشک فرهیخته و متعهد، شهید دکتر محمد زارعی ، متخصص داخلی بیمارستان شهید جلیل یاسوج که در تاریخ ۱۴ اسفندماه جاری به علت بیماری کرونا به درجه رفیع شهادت نایل گشت، موجب تاسف و تاثر جامعه پزشکی شد.
 اینجانب ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها، این ضایعه غم انگیز را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی استان، خانواده و وابستگان آن شهید عزیز تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسألت دارم.
بی شک فقدان بزرگ مردانی چون مرحوم دکتر زارعی صدمه ای جبران ناپذیر برای همکاران و دوستان آن عزیز سفر کرده به همراه خواهد داشت، لذا از عموم مردم تقاضامندیم  برای حفظ جان خود و همچنین فرزندانشان در حوزه سلامت بویژه پزشکان و پرستاران شاغل در بخش های کرونایی بیمارستان ضمن رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا، از برپایی و یا حضور در کلیه تجمعات اعم از شادی و عزا جدا خودداری نموده و با این اقدام خود از پرپر شدن گلهای نوخاسته نظام سلامت همچون  شهید عزیز دکتر زارعی جلوگیری نمایند.

دکتر محمد طاهر طیب زادگان
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه


کد مطلب: 431640

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/431640/پیام-تسلیت-رئیس-شبکه-بهداشت-درمان-کهگیلویه-پی-شهادت-اولین-مدافع-سلامت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1