کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

مرگ 6 نفر کرونایی دیگر در کهگیلویه و بویراحمد / فاجعه در آینده نزدیک؟

7 ارديبهشت 1400 ساعت 19:52

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید 19 استان کهگیلویه و بویراحمد به 577 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 6 هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید 19 جان خود را از دست دادند.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار جانباختگان کووید 19 استان به 577 نفر خبر داد و گفت: طی 24 ساعت گذشته متاسفانه 6 هم استانی بر اثر ابتلا به ویروس کووید 19 جان خود را از دست دادند.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ پرویز یزدان‌ پناه افزود: هم اکنون 570 بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد 207 بیمار کرونایی قطعی بوده و 28 بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 36820 نفر بهبود یافته گزارش شده است.
 وی اذعان داشت: از 1000 نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، حدود ۴۴ درصد نمونه‌ها مثبت و بیشترین موارد در شهرستان‌های  بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و مارگون هستند. همچنین از 451 نمونه رپید تست حدود ۲۶ درصد موارد مثبت و بیشترین آمار در بهمئی، مارگون و کهگیلویه بود.
دکتر یزدان‌پناه گفت: بیماری روزانه روند صعودی خود را طی می‌کند که ممکن است در آینده نزدیک فاجعه ایجاد کند. همه باید دست به دست هم دهیم تا از پیشروی و شیوع بیش از پیش بیماری جلوگیری کنیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطر نشان کرد: استفاده صحیح از ماسک، دوری از تجمعات و دورهمی ها و حفظ قرنطینه خانگی از اصولی‌ترین راه‌های جلوگیری از شیوع بیماری است.

 


کد مطلب: 433510

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/433510/مرگ-6-نفر-کرونایی-دیگر-کهگیلویه-بویراحمد-فاجعه-آینده-نزدیک

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1