تاریخ انتشار
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۴۳۴۱۵۹
مدیر کل کتابخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد

دریافت کتاب درب منزل با اجرای طرح پیک کتاب

۰
دریافت کتاب درب منزل با اجرای طرح پیک کتاب
کبنا ؛طرح پیک کتاب علاقه‌مندان در کهگیلویه و بویراحمد کتاب‌های مورد نیاز خود را درب منزل دریافت می کنند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، مدیر کل کتابخانه های استان گفت: علاقه‌مندان به مطالعه کتاب با مراحعه به سایت www.samanpl.ir کتاب مورد نیاز خود را در کتابخانه های مربوطه در استان و یا کشور انتخاب و با ارائه درخواست به صورت امانت درب منازل دریافت کنند.
یاسر رحیمیان افزود: این طرح با عنوان امانت کتاب درب منازل و با هدف تامین کتاب مورد نیاز علاقه‌مندان در محدودیت های کرونایی اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در پویش اهدای کتاب عیدانه ۲ هزار ۵۶۷ جلد کتاب در استان جمع آوری و هزار ۵۰ جلد نیز در اردیبهشت به صورت امانت درب منزل استان انجام شد .
مدیرکل امور اجتماعی استانداری هم گفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی تبلیغ و ترویج محیطی، استفاده از طرح پیک کتاب و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها برای ترویج فرهنگ کتاب در اولویت کاری است.
حجت‌الاسلام میرمحمدی افزود: حمایت و تقدیر از مولفان استانی از برنامه‌های کیفی بخشی به توسعه و ترویج فرهنگ کتاب در استان است.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم گفت: امسال از ۱۰ عنوان کتاب از مولفان استانی به نمایندگی از مولفان انجام و بیش از یک میلیارد ریال برای خریدتالیفات آنها حمایت شد.
آزاد خردمند افزود: امسال به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کتاب به حوزه‌های علمیه زندان ها و ادارات اهدا شد.
هرمزی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم گفت: پیگیری لازم برای حمایت‌های مالی و دریافت درصد ویژه هزینه کتابخانه‌ها از شهرداری های استان انجام می‌شود.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان هم گفت: امسال بیش از ۷ هزار جلد کتاب برای کتابخانه های کلاسی اهدا و ۲ هزار ۵۰۰ جلد کتاب با موضوع آسیب های اجتماعی برای مدارس حاشیه شهر اختصاص یافت.
سید حمدالله خواهش نیک گفت: در جشنواره دانایی و توانایی حوزه پرورشی ۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و در مسابقه کتابخوانی شعارسال مقام معظم رهبری نیز بیش از هزار سوادآموز شرکت کردند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

بازگشت به‌انتخابات تک‌قطبی

تأثیر و وزن اکبر هاشمی‌رفسنجانی هم که نه کاملا درون اصلاح‌طلبی و نه اصولگرایی می‌گنجید،...
کشاکش حقوقی ثبت نام در انتخابات

کشاکش حقوقی ثبت نام در انتخابات

نانچه به دنبال تحقق این مشارکت حداکثری هستیم قطعا باید رویه‌ها ی فعلی تغییر یافته و دوباره ...
نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

نامه سعید محمد به داوطلبان ریاست‌جمهوری

. با توجه به نکات عرض‌شده، می‌توان انتخابات پیش‌رو را که در آغازین سال‌های گام دوم انقلاب ...
1