کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس کمیته روابط عمومی و تبلیغات انتخابات شهرستان بویراحمد خبر داد

اسامی نهایی کاندیداهای تایید صلاحیت شده انتخابات شورای شهر یاسوج

16 خرداد 1400 ساعت 22:23

رئیس کمیته روابط عمومی و تبلیغات انتخابات شهرستان بویراحمد جزئیات رد و تایید صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان را تشریح کرد.


رئیس کمیته روابط عمومی و تبلیغات انتخابات شهرستان بویراحمد جزئیات رد و تایید صلاحیت کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرهای این شهرستان را تشریح کرد.
سید علی صفدر فروزنده در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنانیوز، اظهار داشت: 9 نفر از کاندیداهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج به دلایلی از سوی هیئت مرکزی نظارت رد صلاحیت شدند.
وی با بیان اینکه علت رد صلاحیت این افراد طبق قانون به آنها اعلام شده، اضافه کرد: رسانه‌ها از حدس و گمان‌های بی‌جا پرهیز کنند.
فرزونده در ادامه بیان کرد: در مجموع اسامی 128 نفر در سامانه وزارت کشور برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر یاسوج به ثبت نهایی رسید که 9 نفر از آنها رد صلاحیت شدند و 16 نفر هم انصراف دادند.
رئیس کمیته روابط عمومی و تبلیغات انتخابات شهرستان بویراحمد گفت: کاندیداهای نهایی انتخابات شوراهای اسلامی شهرها در مجموع 189 نفر می‌باشند که به تفکیک شهرها، شهر مادوان 32 نفر، شهر چیتاب 13 نفر، شهر گراب 25 و شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد 119 نفر با هم به رقابت می‌پردازند.
فروزنده خاطر نشان کرد: در مجموع 22 نفر از کاندیداها از ادامه حضور در انتخابات ششم شوراها انصراف دادند.
به گزارش کبنا، کمیته روابط عمومی و تبلیغات انتخابات شهرستان بویراحمد اسامی نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج را به شرح زیر اعلام کرد.


 


کد مطلب: 435123

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435123/اسامی-نهایی-کاندیداهای-تایید-صلاحیت-شده-انتخابات-شورای-شهر-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1