کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه شورای تامین گچساران مطرح شد

اولین حرف‌های جدی سید ناصر حسینی‌پور؛ بر اساس گفتمان حاج قاسم عمل می‌کنم / خدا لعنت کند مرا اگر حب نان و وابستگی به جریان قدرت و ثروت داشته باشم/ با همان ترازی عمل می‌کنم که جلوی سرباز عراقی با عصا به صورتم سیلی زد

18 خرداد 1400 ساعت 11:53

نامزد انتخابات میاندوره حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: امروز در همان ترازی عمل می‌کنم که جلوی سرباز عراقی در میان اسرای هشت سال جنگ تحمیلی وقتی با عصایی به صورتم سیلی زد، گفتم؛ قربان صورت دو طرف دارد، این یعنی روح و عظمت سرباز روح الله، بنده با همان روحیه در دوره کنونی برای خدمت به مردم حضور پیدا کرده‌ام.


نشست مشترک اعضای شورای تأمین شهرستان گچساران با کاندیداهای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت برگزار شد.
به گزارش کبنانیوز از گچساران، امروز سه شنبه (۱۸ خرداد ۱۴۰۰) نشست مشترک اعضای شورای تأمین شهرستان گچساران با کاندیداهای انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه شهرستان‌های گچساران و باشت برگزار شد.
سید ناصر حسینی‌پور نامزد انتخابات میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت در این نشست با اشاره به اتفاقات و حواشی انتخابات گذشته این حوزه انتخابیه، اظهار داشت: بنده نسبت به اتفاقات و حواشی انتخابات گذشته واقف هستم، حملات زیادی شد، اگر کسی آر.پی‌.جی می‌زد، دیگری کاتیوشا می‌زد، اگر یکی کاتیوشا می‌زد، دیگری چیز بزرگ‌تری می‌زد. این حمله ها وجود داشت. 
 حسینی افرود: اگر می‌گویم فراجناحی هستم با اعتقاد می‌گویم، چون مردم از این جناح بازی‌ها خسته شده‌اند، قانون‌گذاری و نظارت را بر اساس گفتمان حاج قاسم باید انجام بگیرد.
این نامزد انتخابات میاندوره گچساران و باشت در ادامه گفت: هیچ کاندیدایی در شهرستان گچساران به دو وظیفه ذاتی خود یعنی قانونگذاری و نظارت پایبند نبود. در روستاها و شهرها و هر مکانی که حضور پیدا کنید، هیچ کس در مورد رسالت نمایندگی چیزی نمی پرسد، در حالی که این موضوعات در شهرهای بزرگ مطرح می شود.

سید ناصر حسینی‌پور بیان کرد: وعده‌های انتخاباتی باید در جایی ثبت شود، وعده نشدنی را نباید برای کسب آراء و خدای نکرده فریب مردم داد، وعده دادن و عمل نکردن باعث می‌شود، مردم اعتمادشان صلب و ایمانشان سست شود.
وی خاطرنشان کرد: خدا لعنت کند من را اگر حب نان و وابستگی به جریان قدرت و ثروت داشته باشم، اگر عرف اجازه دهد، سراغ همه کاندیداها و دوستان می‌رفتم و دیدار می‌کردم.
نامزد انتخابات میاندوره حوزه انتخابیه گچساران و باشت گفت: امروز با همان ترازی عمل می‌کنم که جلوی سرباز عراقی در میان اسرای هشت سال جنگ تحمیلی وقتی با عصا به صورتم سیلی زد، گفتم؛ قربان صورت دو طرف دارد، این یعنی روح و عظمت سرباز روح الله، بنده با همان روحیه در دوره کنونی برای خدمت به مردم حضور پیدا کرده‌ام.
به گزارش کبنا، در این نشست 9 کاندیدای انتخاباتی میاندوره یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه گچساران و باشت حضور داشتند. گودرز حکمتی رئیس ستاد علیمراد جعفری نیز به نمایندگی از او در این نشست حصور داشت. نستور درخشنده پور نیز انصراف داده است.


کد مطلب: 435205

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435205/اولین-حرف-های-جدی-سید-ناصر-حسینی-پور-اساس-گفتمان-حاج-قاسم-عمل-می-کنم-خدا-لعنت-کند-مرا-اگر-حب-نان-وابستگی-جریان-قدرت-ثروت-داشته-باشم-همان-ترازی-جلوی-سرباز-عراقی-عصا-صورتم-سیلی-زد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1