کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت؛

درخشنده پور از انتخابات میاندوره گچساران و باشت انصراف داد + بیانیه

19 خرداد 1400 ساعت 23:57

بیانیه رسمی کناره گیری درخشنده پور از انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت منتشر شد.


بیانیه رسمی کناره گیری درخشنده پور از انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت منتشر شد.
به گزارش کبنانیوز، این بیانیه به شرح زیر است؛
بنام حضرت دوست
مردم نجیب استان کهگیلویه و بویراحمد خالق حماسه های بزرگ سیاسی و اجتماعی در عرصه های مختلف بویژه انتخابات به عنوان تجلی گاه حضور و اراده مردم بوده اند و بارها با حضور پرشور خود در این عرصه که اقتدار ملت ایران در حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، نشان داده اند همچنان پایبند به ارزش های والای نظام و انقلاب  و مطیع رهبری معظم انقلاب هستند.
تاریخ سیاسی استان از گذشته تا کنون همواره با فراز و نشیب های فراوان همراه بوده است و علیرغم انگیزه های فراوان و مشارکت بالای مردمی، گاه تصمیمات نسنجیده ، توسعه و پیشرفت منطقه را به سمتی سوق داده است که مطلوب مردم نیست. بنده که از عنفوان جوانی در فعالیت های سیاسی و اجتماعی حضور فعال داشته ام بر این باورم که تنها راه برون رفت از مشکلات منطقه و جلوگیری از  هدر رفت سرمایه ها و منابع انسانی حضور افراد توانمند در عرصه مدیریت و رقابت است تا بتوانند پیگیر مطالبات مردمی منطقه در قامت مدیران و نمایندگان مردم باشند. در این راه با وجود همه تلاش های دلسوزانه و خالصانه؛ نامهربانی های فراوانی دیدم و شنیدم، اما محبت و صداقت و احترام شما عزیزان تنها سبب دلگرمی بنده برای خدمت صادقانه و استمرار تلاش هایم برای منطقه و مردم بوده است.
در دوره گذشته که قصد جدی برای ورود به عرصه رقابت در شهرستان های بویراحمد و دنا را داشتم به دلایلی توفیق حاصل نشد . اما همزمان با آغاز فعالیت های سیاسی در گچساران برای انتخابات میان دوره ای این حوزه با دعوت بخش هایی از مردم شریف این دیار تصمیم گرفتم که در شهرستان گچساران برای انتخابات میان دوره ای نام نویسی کنم.  حضور اینجانب در این حوزه انتخابیه با استقبال و همراهی مردم شریف و هم چنین رسانه ها مواجه شد و در نهایت نیز  تایید صلاحیت اینجانب از سوی شورای محترم نگهبان یک‌نقطه عطف برای این سرباز کوچک نظام و رهبری بود و انگیزه ای مضاعف برای حرکت در مسیری که قبل از این نیز با تمام وجودم حرکت در آن را وظیفه خود می دانستم و بعد از این نیز با انگیزه بیشتر دنبال خواهم کرد.
اما در رابطه با  انتخابات در گچساران و باشت بروز برخی مشکلات شخصی و بویژه در رابطه با ارتباط و دیدار با مردم به جهت همه گیری ویروس کرونا و البته حضور افرادی دلسوز و ولایتمدار این وظیفه را نه آن که از دوش بنده ساقط کرده باشد بلکه این اجازه را به بنده داد که با مشورت با دوستان ادامه حضور در صحنه را مصلحت ندانسته و ضمن احترام به مردم عزیز و  همه هواداران بزرگواری که در این مدت لطف داشتند رسما از صحنه رقابت کناره گیری نمایم. اینجانب همواره رفع مشکلات منطقه را  دغدغه اصلی خود دانسته و  می دانم و امیدوارم که بتوانم با لطف خداوند و حمایت مردم در سنگرهای دیگر خدمتگزار خوبی برای مردم و نظام اسلامی باشم.
امید که در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بار دیگر شاهد خلق یک حماسه بزرگ در پیروی از منویات مقام معظم رهبری باشیم و همگی با حضور در پای صندوق رای ضمن پاسداشت خون شهدای عزیز و بویژه شهید والامقام شهید سردار سلیمانی به خلق این حماسه یاری رسانیم و در ادامه با انتخاب های درست و ملهم از فرمایشات مقام‌معظم رهبری شاهد تحولات بزرگ و جهانی و حضور نمایندگان جوان و انقلابی در مجلس شورای اسلامی و هم‌چنین یک رئیس جمهور در تراز انقلاب اسلامی باشیم.
 
                                                                                                                        با آرزوی توفیق الهی
نستور درخشنده پور


کد مطلب: 435315

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435315/درخشنده-پور-انتخابات-میاندوره-گچساران-باشت-انصراف-بیانیه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1