تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۵۳
کد مطلب : ۴۳۵۳۵۴
کاندیدای انتخابات میان دوره ای گچساران و باشت

شعارم عملگرایی و هدفم رفع محرومیت از دیارم است

۱
شعارم عملگرایی و هدفم رفع محرومیت از دیارم است
کبنا ؛
سیدمحمدیوسف کاظمی بیدک از چهره های سرشناس استان کهگیلویه و بویراحمد و استان فارس، کاندیدای انتخابات میان دوره ای شهرستان های گچساران و باشت تاکنون مسئولیت های مختلفی را برعهده داشته است.
کاظمی امروز پنج شنبه (20 خرداد 1400) با حضور در جمع ورزشکاران و فرهنگیان شهرستان های گچساران و باشت گفت: قصد و نیت ما رقابت سالم در انتخابات است و به همین دلیل هم تاکنون تبلیغات گسترده ای نداشتیم.
گچساران و باشت ظرفیت های بالای صنعتی، گردشگری، دارد و وظیفه نمایندگان است که از این ظرفیت ها برای مردم محروم گچساران و باشت اشتغال ایجاد کنند.
کاظمی می گوید: ما به دنبال نام و نان نیستیم بلکه آنچه برای ما مهم است خدمت به مردم است همانطوری که تاکنون نیز خدمت صادقانه به مردم را وظیفه خود دانسته ایم.
کاظمی اظهار کرد: متاسفانه در حق مردم ظلم شده، و آنچه که استحقاقش بوده اند هنوز کسب نشده، بسیاری از جوانان بیکار خانه نشین شده اند و این وضعیت اسفناک است، در حالی که گچساران یک شهر نفت خیز و ثروت مند است.
کاظمی گفت: مردم از شعار دادن خسته شده اند، تا الان گچساران فقط نامش شنیده شده در حالی که آنطور که باید و شاید به آن نرسیده اند، خدمات بزرگ نمایی شده اند و شعار دادن و بازی های رسانه ای باعث شده مردم خیال کنند به حق شان رسیده اند.
وی گفت: بنده به عنوان فردی که خدمتگذار مردم است به این عرصه وارد شده ام و هدف اصلی خود را رفع محرومیت و اشتغال می دانم و عمل گرایی مهمترین شعار من است.
سیدمحمدیوسف کاظمی بیدک از فرزندان نخبه حوزه باشت است، او تاکنون در مسئولیت های مختلفی از جمله مدیرکل سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار شهرستان ارسنجان فارس، معاون سیاسی مدیرکل سیاسی استانداری فارس، بخشدار ششده و شهرستان فسا در استان فارس، کارشناس امور اجتماعی فرمانداری مرودشت، کارشناس امور برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری فسا، استاد دانشگاه های استان فارس، دبیر ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کارمند استانداری فارس و ... در بدنه دولت مشغول به فعالیت بوده و خدمت رسانی کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1