کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور بیانیه‌ای مطرح شد

واکنش «آروس» به تایید صلاحیتش در انتخابات شورای شهر دهدشت

21 خرداد 1400 ساعت 0:09

محمد علی آروس کاندیدای ششمین دوره انتخابات اسلامی شهر دهدشت: از همه اقوام، طوایف، طبقات، گروه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، روحانیت معظم و معزز، جوانان پر شور و شعور، زنان و مردان فخیم و فهیم، مسئولان مشفق و کارمندان زحمتکش، کارگران، اصناف و بازاریان و همه‌ی اقشار مختلف شهر دهدشت که در این چند روز با پیگیریهای مستمر خود همراز و همراهم بودند و مسئولیت پذیریم را صدچندان نمودند، دست اخلاص بر سینه می‌گذارم و به احترام همگان تعظیم می‌کنم.


محمد علی آروس کاندیدای ششمین دوره انتخابات اسلامی شهر دهدشت با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام خبر تایید صلاحیت خود در انتخابات 1400 شورای شهر، نوشت:
«إِنَّ اللَّهَ یأْمُرُکمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَمَانَاتِ إِلَیٰ أَهْلِهَا وَإِذَا حَکمْتُمْ بَینَ النَّاسِ أَنْ تَحْکمُوا بِالْعَدْلِ ۚ إِنَّ اللَّهَ نِعِمَّا یعِظُکمْ بِهِ ۗ إِنَّ اللَّهَ کانَ سَمِیعًا بَصِیرًا»
 همانا خدا به شما امر می‌کند که امانتها را به صاحبانش باز دهید و چون حاکم بین مردم شوید به عدالت داوری کنید. همانا خدا شما را پند نیکو می‌دهد، که خدا شنوا و بیناست.
به نام خداوندی که به ما تفکر آموخت تا بتوانیم در جهت رشد و تعالی انسانی قدم برداریم و خود بر سرنوشت خویش حاکم شویم.
خداوند را سپاسگزارم که توفیق خدمت را هیچگاه از شایستگان امتش نگرفته و رحمت الطاف بندگانش را ذخیره باقیات و صالحات خوبانش مقرر فرموده است. نعمت با مردم بودن زمانی روح معنویت می‌گیرد که در آزمون سیاسی_ اجتماعی ۲۸ خرداد، جمهوریت را با حضور آگاهانه‌ی فرد فرد جامعه و اسلامیت نظام را در پیروی از ولی امر مسلمین تجربه می‌کنیم،
 همانگونه که مستحضرید، تأخیری در دیدارهای مستمر با شما مردم فهیم، اصیل و شرافتمند کهگیلویه بویژه شهر دهدشت و در راستای ارائه برنامه‌ها و دیدگاههای تخصصی بنده، بوجود آمد. بدون تردید، اقدام صورت گرفته، نشان از اصل اقتدار و نظارت نظام مقدس جمهوری اسلامی بود تا همگان ملزم به تهذیب نفس و تزکیه روح باشند تا شایستگی خدمتگزاری به شما فرهیختگان و صاحبان واقعی نظام و انقلاب را داشته باشند.
اکنون که با درایت و دانایی مسئولان ذیربط کشوری، استانی و شهرستانی توانستم حضور خود را برای ادای وظیفه به مردم شهرم، مقتدرانه تثبیت نمایم، لازم می‌دانم به شکرانه عظمت و پویایی اسلام، انقلاب و اندیشه‌ی ناب بنیانگذار جمهوری اسلامی و رهبری فرزانه انقلاب، از همه‌ی کسانی که با هوشمندی و بیداری اسلامی، زبان شایسته سالاری فرزندان این منطقه شدند و امکان حضور حداکثری مردم را در انتخابات ۲۸ خرداد بوجود آوردند، صمیمانه قدردان باشم.
از همه اقوام، طوایف، طبقات، گروه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، روحانیت معظم و معزز، جوانان پر شور و شعور، زنان و مردان فخیم و فهیم، مسئولان مشفق و کارمندان زحمتکش، کارگران، اصناف و بازاریان و همه‌ی اقشار مختلف شهر دهدشت که در این چند روز با پیگیریهای مستمر خود همراز و همراهم بودند و مسئولیت پذیریم را صدچندان نمودند، دست اخلاص بر سینه می‌گذارم و به احترام همگان تعظیم می‌کنم.
از خداوند منان می‌خواهم که لیاقت این نعمت عظیم را به حقیر ارزانی داشته و سایه لطف و عظمتش را از این مردم نگیرد.
محمد علی آروس
کاندیدای ششمین دوره انتخابات اسلامی شهر دهدشت


کد مطلب: 435363

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/435363/واکنش-آروس-تایید-صلاحیتش-انتخابات-شورای-شهر-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1