تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۲
کد مطلب : ۴۳۵۵۹۱
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

شهرداران در انتخابات امانتدار و بی ‌طرف باشید

۰
شهرداران در انتخابات امانتدار و بی ‌طرف باشید
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد شهرداران را سوگند داد که در انتخابات ۲۸ خرداد امانتدار رای مردم و بی‌طرف باشند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، امروز دوشنبه (24 خرداد 1400) حسین کلانتری در نشست با شهرداران ۱۹ شهر استان، تحریم‌ها را جنایتی علیه ایران اسلامی دانست و گفت: تحریم‌ها همانطور که بر سفره مردم تاثیر گذاشت بر وضعیت شهری مردم هم بی ‌تاثیر نبوده است.
وی اظهار داشت با همه مشکلات،  اعتبارات سال ۱۴۰۰ استان نسبت به سال گذشته ۲۰۰ درصد افزایش داشته است و این حق استان است که خدمت‌ بیشتری به مردم ارائه شود.
استاندار تاکید کرد: شهرداری ها تا پایان تیرماه امسال پروژه های خود را سامان دهی کنند. 
وی یادآور شد: در دولت تدبیر و امید ۲۵۰ میلیارد تومان و ۱۰۰ دستگاه خودرو و تسهیلات کم بهره به شهرداری های استان تعلق گرفت.
وی با بیان اینکه، وقتی به مرکز کشور در وزاتخانه ها و سازمان ها برای دریافت کمک می روم فقط ضعف، نارسایی و آسیب‌ها را می ‌گویم، بیان کرد: اما در استان مزیت ها و ظرفیت ها را برای بکار گیری بیان می کنم.
استاندار تاکید کرد: مشکلات را دسته بندی و اولویت بندی کنید و به دنبال کسب درآمد با استفاده از ظرفیت ها و کمک های دولتی و دریافت تسهیلات برای درآمد زایی باشید.
استاندار خطاب به شهرداران با بیان اینکه، شما کارگزار و مدیر جمهوری اسلامی هستید و بودجه و امکانات نظام در اختیار شماست؛ به بسترسازی برای برگزاری انتخاباتی با مشارکت گسترده، سالم و امن در استان تاکید کرد.
وی گفت: درست است که شهرداران توسط اعضای شورای شهر انتخاب می‌ شوند اما از بودجه دولت استفاده می ‌کنند لذا به هیچ وجه نمی ‌توانند له یا علیه کسی اقدامی انجام دهند.
استاندار تاکید کرد: شما شهرداران براساس ماده ۷۱ و ۷۲ انتخابات عمل کنید و در موضوع ماده ۱۱ در رابطه با پشتیبانی انتخابات در خصوص این ماموریت ملی اقدام نمایید. 
کلانتری با بیان اینکه، ممکن است کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر یا میان دوره ‌ای مجلس شورای اسلامی باشت و گچساران و اعضای ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری از شما انتظاراتی داشته باشند اما خلاف است، گفت: قانون جمهوری اسلامی قانون شرع است و امروز صبح در همین سالن فرمانداران را قرآن دادم و هم قسم شدیم که امانتدار رای مردم باشند.
استاندار تاکید کرد: هیچ کسی حق ندارد از امکانات دولتی برای نامزدی استفاده کند که خلاف قانون است و همه وظیفه داریم از این امکانات برای هر چه بهتر برگزاری انتخابات استفاده شود.
استاندار تاکید کرد: در برابر رای مردم مسئولیم و رای ناموس است و مقام معظم رهبری فرمودند رای حق ‌الناس است و باید از رای مردم به خوبی و به شایستگی صیانت کنیم.
استاندار خطاب به شهرداران گفت: تکلیف من و شما کاملا مشخص است و آن خدمت صادقانه به مردم است و روزی که معارفه شدم گفتم ۲ سال اینجا هستم و دو سال من به زودی به اتمام می ‌رسد اما تا روزی که اینجا هستم باید بر مسیر قانون به مردم خدمت ‌کنم.
وی با بیان اینکه، شهرداران و مدیران ما آویزان کاندیدای خاصی نباشند، افزود: باید شان و جایگاه خود را حفظ کنید چون نیروی جمهوری اسلامی و سرمایه اجتماعی نظام هستید و برای برگزاری انتخابات و انجام ماموریت ملی باید در جایگاه خود به خوبی به وظایف و تکلیف عمل کنید.
کلانتری با تاکید بر اینکه مدیران، شهرداران و فرمانداران در انتخابات امانتدار خوبی باشند، گفت: مردم از ما امانتداری و بی‌ طرفی می‌ خواهند.
استاندار با تقدیر از شهرداران در کمک به شهر زلزله زده سی سخت هم تاکید کرد: طرح ‌های کمیسیون ماده ۵ تا پایان تیر ماه تعیین تکلیف شوند تا کارها با سرعت بیشتری پیش روند و مردم دچار مشکل نشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

خویشتن را سخره‌ی اصحاب لشکر کرده‌اند

کاندیدای محترم هوشیار باشند که می‌توانند در انتخابات به جای تکه پرانی و درشت گویی علیه ...
فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

فیلم/ رئیسی: اقتصاددان‌ها را به خط می‌کنم

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری: برای من خدمت کردن در دستگاه قضا مغتنم است. امروز مواجه شدم ...
تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

تلاش‌هاي اصلاح‌طلبانه؛ چرا همتی نمی‌تواند نماینده اصلاح‌طلبان باشد؟

همتي و مهرعليزاده اما تمام توجه‌شان معطوف به اصلاح‌طلبان نيست. همتي در روزهاي اخير در ...
1